www.moensted.com-httpd ???????
Fra : tobias

Dato : 14-06-03 21:46

Hvad sker der ?

Når jeg prøver at uploade til domæne får jeg følgende fejlmeddelelse:

"Server error. Cannot open folder www.moensted.com-httpd"

Jeg har intet med domænet moensted.com at gøre og uploader til helt andet
domæne.

Jeg benytter FP2000

tobias

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 14-06-03 23:27

Kontakt din udbyder.

Fra : tobias

Dato : 15-06-03 15:53

> Kontakt din udbyder.

JOOOOO, men det er Tiscali og der har jeg foreløbigt brugt adskillige mails,
telefonopkald (forsøg)....

Eneste resultat var: "Prøv at indsætte fp sådan: www.fp.domæne.dk, eller
http://fp.www.domæne.dk"
men det gav intet resultat.....

Var det min personlige udbyder, var de udskiftet......

tobias

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 15-06-03 16:20

tobias wrote:
> [...]
> eller http://fp.www.domæne.dk"
> men det gav intet resultat.....
>
> Var det min personlige udbyder, var de udskiftet......

Jeg skiftede af samme grund til jirty.dk og det har jeg ikke fortrudt:
billigere, bedre og flere features for en brøkdel af, hvad det koster hos
Tiscali, der ikke kan finde ud af disse FP-extensions.

Men tilbage til udgangspunktet. Han har ikke fået at vide, at han skal
skrive sådan som jeg læser han har fået at vide.

Det, Tiscali siger er at han skal skrive fp.domæne.dk hvis han har en
almindelig adgang til en hjemmeside hos tiscali.

Hvis han f.eks. har en hjemmeside med adgangsnavnet: monster, vil hans
upload til hjemmesiden være:
http://fp.tiscali.dk/fpemonster - medens han vil kunne finde den på
http://home.tiscali.dk/monster.

Altså ikke noget med fp.www... det er to modstridende ting.

(jeg ser imidlertid at de har lavet noget om på tingene, så det kan godt
være at de udfaser FrontPage).
--
ahw

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 15-06-03 16:24

Jeg fandt forøvrigt deres forklaring (Tiscalis):

Når dine FrontPage Extensions er oprettet,skal du bruge disse informationer
når du skal arbejde med din hjemmeside:

navn = dit brugernavn
password = din adgangskode
webserver = fp.worldonline.dk
web navn = fpe efterfulgt af dit brugernavn (f.eks. 'fpes_skraek', hvis dit
brugernavn er 's_skraek')

Åbning af et Frontpage web:

Der er flere metoder til at uploade med Frontpage. Du kan enten publishe et
Frontpage web fra din lokale maskine til fp.tiscali.dk eller du kan åbne dit
web på fp.tiscali.dk og arbejde direkte med det.

Den sidste metode skal kort beskrives:

Fra FrontPage Explorer vælges File -> Open FrontPage Web
I vinduet Getting started klikker du på More Webs
I vinduet Open FrontPage Web skal du i feltet Select a Web server or disk
location indtaste:

fp.worldonline.dk/fpebrugernavn
Herefter bliver du spurgt om brugernavn og adgangskode - indtast dette, og
du er inde i dit FrontPage Web.

(jeg ved godt at det ikke var tobias, der havde problemet, men han var den
eneste jeg kunne se p.t. i denne gruppe, som refererede til spørgeren, så
derfor..)

--
ahw