TV-in hvilket kort?
Fra : A+A

Dato : 14-06-03 21:37

Jeg vil gerne grabbe fra mit DV kamera og skal derfor bruge et grafikkort
med TV in. Det skal helst ikke være for bekosteligt :( så hvis der er nogen
der har god erfaring med et billigt kort så skriv lige mærke mv.....
;-D Anders

Fra : Zulu

Dato : 14-06-03 21:53

> [...]
nogen
> der har god erfaring med et billigt kort så skriv lige mærke mv.....

Har dit kamera ikke digital udgang (1394a/ firewire)?
Hvis det har det er det oplagt at bruge det, da det giver bedre
billedkvalitet og er meget nemmere at have med at gøre.
Hvis din PC ikke har firewire stik, kan du købe et PCI-kort med
firewire-stik (koster max. 400).

Zulu

Fra : A+A

Dato : 16-06-03 23:22

jamen firewire lyder jo som det helt rigtige. Tak Zulu!!

Fra : Zulu

Dato : 17-06-03 08:36

> jamen firewire lyder jo som det helt rigtige. Tak Zulu!!

Det var så lidt...

Zulu