slette e-mail på SE T668i
Fra : Ivar Madsen

Dato : 14-06-03 14:13

Efter at have ændret på den medføte opsætning til Sonofon GSM DATA fra
+4540900089 til
+4540900090

virker min e-mail klient i telefonen pluskelig
Men hvordan får jeg slettet de header jeg har makeret til sletning?

Ivar Madsen

Fra : GiWeo

Dato : 14-06-03 14:35

Hejsa

>virker min e-mail klient i telefonen pluskelig
>Men hvordan får jeg slettet de header jeg har makeret til sletning?

De bliver slettet næste gang du kobler op til serveren...

Lars Engelhardt - Hillerød - Danmark - engelhardt@os.dk
Masser af Links Politiscanner og PMR-446 walkie på
http://www.lars-engelhardt.dk
Lad os snakke på MSN: giweo@hotmail.com
ICQ: 4835755

Fra : Ivar Madsen

Dato : 14-06-03 14:58

GiWeo skrev Lørdag den 14. juni 2003 15:34 i dk.teknik.telefoni.mobil:

> De bliver slettet næste gang du kobler op til serveren...

OK.
Hvor hurtig er GPRS iforhold til GSM Data?
Hvad koster GSM Data når man har Sonfon Variant?
Er det alm takst, eller ligesom WAP en speciel pris?

Ivar Madsen