Outlook sætter automatisk area code
Fra : Jesper Olsen

Dato : 14-06-03 11:12

Min Outlook sætter automatisk area code foran nogle af mine telefonnumre i
kontakter. Dvs numrene starter med (47) og hvis jeg deleter dem, kommer de
guddødemig aut. igen. Hvor er det jeg kan konfigurere det? Kører XP.

Venlig hilsen
Jesper Olsen

Fra : John Doe

Dato : 15-06-03 10:06

"Jesper Olsen" <jesper@olsen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kontakter. Dvs numrene starter med (47) og hvis jeg deleter dem, kommer de
> guddødemig aut. igen. Hvor er det jeg kan konfigurere det? Kører XP.

Jeg kan desværre ikke hjælpe dig, men jeg har et lidt sammenhængende problem
med telefonnumrerne i Outlook XP. Hvordan får jeg telefonnumrerne til at
blive skrevet "xxxxxxxx" og ikke "xx xx xx xx"? Det er et problem, når jeg
synkroniserer contacts til min SPV telefon, at den retter alle numrerne til
xx xx xx xx, idet den så ikke genkender indkomne opkald...

John

Fra : no nonsens

Dato : 13-07-03 13:16

Områdenummer (Area code) ændres ved at gå i Kontrolpanel > Vælg Telefon- og
modemindstillinger > Vælg fanen Regler for områdenummer og ændre/slet
områdenummer

/Kristian Andersen