Shn- og Par2-filer?
Fra : Henning

Dato : 14-06-03 10:38

Jeg har hentet en flok filer i shn-format med tilhørende par2-filer.
Par2'erene har jeg fundet ud af virker som almindelige Par-filer med
programmet Quick-par. Men hvordan åbner jeg shn-filerne?

Henning
hsb@(fjernes)image.dk

Fra : Leony

Dato : 14-06-03 14:37

"Henning" <newsmail@mailme.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har hentet en flok filer i shn-format med tilhørende par2-filer.
> Par2'erene har jeg fundet ud af virker som almindelige Par-filer med
> programmet Quick-par. Men hvordan åbner jeg shn-filerne?

Står der ikke noget på den hjemmeside du har hentet dem via?

http://www.softsound.com/Shorten.html

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Leony

Dato : 14-06-03 14:40

> Står der ikke noget på den hjemmeside du har hentet dem via?
> http://www.softsound.com/Shorten.html

PS. Hvad har shn-filer i øvrigt med mail+news at gøre?

Fra : Henning

Dato : 15-06-03 10:26

On Sat, 14 Jun 2003 15:39:32 +0200, "Leony"
<leony@REMOVETHIScyberjunkie.dk> wrote:

>"Leony" <leony@REMOVETHIScyberjunkie.dk> skrev i en meddelelse

>PS. Hvad har shn-filer i øvrigt med mail+news at gøre?

Shn-filer bruges i meget vid udstækning i specielle musikgrupper i
news-regi Har i melllemtiden fundet ud af, at det faktisk er rene
wav-filer, som ikke er konverteret til mp3, men kun "pakket" uden tab
til følge.

Henning
hsb@(fjernes)image.dk