Et spg. om punktopstillinger
Fra : Pernille og Kennet F~

Dato : 13-06-03 20:25

Hej igen, igen

Nogen der kan hjælpe med:

jeg bruger et fast tema, og vil gerne lave punktopstilling. Jeg bruger den,
som er tilknyttet temaet, og trykker bare på bullets-knappen og får nogle
flotte bullets.

Når jeg så udgiver min side er de lavet om til røde "fejl-krydser".
Jeg har også prøvet med knappen ved siden af - den der laver punktopsætning
med numre - den virker. ??

Hvad pokker sker der ??

Hilsen

Pernille

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 13-06-03 22:17

Åben dit online Web i FP. Fjern temaet og sæt det på igen.

Fra : Pernille og Kennet F~

Dato : 14-06-03 11:33

> Åben dit online Web i FP. Fjern temaet og sæt det på igen.

Hvad betyder "dit online Web". ??
Jeg har fjernet tema alm. i FP og sat det på igen. Det virker ikke.
Mvh
Pernille

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 14-06-03 13:42

Det der ikke er lokalt men ligger på Serveren.

Fra : Pernille og Kennet F~

Dato : 14-06-03 13:49

Tja... jeg er altså HELT nybegynder her, og jeg har ingen anelse om, hvad
det er jeg skal gøre.

Kan du eller en anden forklare med lidt flere ord ??

Hilsen Pernille

Fra : KR

Dato : 14-06-03 21:05

"Pernille og Kennet Föh" skrev:
> Tja... jeg er altså HELT nybegynder her, og jeg har ingen anelse om,
hvad
> det er jeg skal gøre.

Hvis man uploader med Frontpage, så kommer man i forbindelse
med sin hjemmeside, direkte på serveren.
Åben en af siderne - direkte på serveren med Frontpage-
og rediger den online.
--
Hilsen KR