Andet multimedie
bentjuul 3670
Søges: animation af kædesav
Fra : @m

Dato : 29-03-01 21:40

Måske er det forkert gruppe.

Jeg har ikke en pind forstand på animationer, men jeg tror det hedder sådan
!!

Er der nogen her i gruppen som ved om der findes et lille billede af en
kædesav, hvor kæden drejer rundt når man kører musen hen over den ?

Svar gerne på e-mail: markers@sol.dk

MVH

@m

Fra : Kurt Lund

Dato : 29-03-01 21:49

"@m" <markers@sol.dk> skrev:

> Måske er det forkert gruppe.

Nej, det er fint nok.

> Er der nogen her i gruppen som ved om der findes et lille billede af en
> kædesav, hvor kæden drejer rundt når man kører musen hen over den ?

Det lyder lidt specielt, så det tror jeg ikke bliver let at finde.
Du må nok i gang selv. Jeg kan forestille mig to løsninger:
En, hvor en gifanimation bliver styret af Javascript eller
en, hvor du laver det i flash.

--
Kurt Lund

Fra : Kurt Brixen

Dato : 29-03-01 21:58

On Thu, 29 Mar 2001 22:49:10 +0200, "Kurt Lund" <kl@fabel.dk> wrote:

>Det lyder lidt specielt, så det tror jeg ikke bliver let at finde.
>Du må nok i gang selv.

Der kan måske findes noget på
http://www.howstuffworks.com/
- der er ihvertfald flere animationer der.

Kurt Brixen

Fra : @m

Dato : 29-03-01 22:02

Tak for svaret !! (bortset fra at det ikke duer !*SS*)

Jeg har selv ledt, men det er som at lede efter en nål i en høstak

Og lave det selv ! det har jeg ingen aning om ! desværre

MVH
@m

Fra : Mogens

Dato : 30-03-01 19:56

Måske kan du finde noget her, eller få hjælp til at lave den.
http://www.viewsource.dk/

MVH
MS

"@m" skriver: