Elektricitet i Spanien
Fra : Kurt Kristiansen

Dato : 13-06-03 15:43

Hej i gruppen!

Jeg skal på min første ferie til Spanien, og vil gerne vide om jeg kan bruge
mit elektriske grej (hårtørrer, barbermaskine mm) direkte i de spanske
stikkontakter, eller skal jeg have et sæt adaptere med?

Hilsen

Kurt Kristiansen

kurt.kristiansen@stofanet.dk
http://home1.stofanet.dk/dk/

Fra : bjarne

Dato : 13-06-03 19:07

Du burde kunne bruge dit "grej" uden adapter, men hvorfor tage en chance når
man kan medbringe det hjemmefra for sikkerheds skyld, det er jo ikke det der
fylder i kufferten! Der kan jo være undtagelser.

MVH. Bjarne

Fra : Nokke

Dato : 13-06-03 20:08

Tjek her: http://www.fele.com/empd/tech/fe-wvr-S.html

Fra : Kurt Kristiansen

Dato : 14-06-03 07:58

> Tjek her: http://www.fele.com/empd/tech/fe-wvr-S.html

Takker mange gange, det er da en genial side.

Hilsen
Kurt