Knivblad i damaskstål
Fra : Kim Kappel

Dato : 13-06-03 13:51

Hej.

Er der nogen som kan henvise til en sælger i Nordjylland, (Aalborg)
som sælger knivblade i damaskstål?
Jeg vil prøve at lave min egen jagtkniv...

MVH Kim

Fra : Jan&Lisa

Dato : 13-06-03 18:12

www.flytying.dk

du kan se min på www.danhunters.dk kik under forsiden i opslagstavlen ....

Fra : Mars

Dato : 13-06-03 14:43

Jeg kan kun anbefale Jens Pilegård fra mariager, han laver sq et pænt stykke
arbejde og ok priser.
Du kan kontakte ham via www.flytying.dk

Du kan evt se den kniv min kammerat har lavet
http://www.danhunters.dk/landjagt/html/knive.htm

Mvh
Martin