"Kim" skrev d. 13-06-03 12:35 dette indlæg :
> Hej NG
>
> Nu har jeg i et stykke tid været en glad kunde hos Universal telekom,
> men det sluttede brat, med en regning idag.
>
> Ifølge regningen skulle jeg have ringet til en pige i Erslev, som jeg
> ikke aner hvor ligger og til den pågældende som jeg ikke aner hvem er
og
> som ikke kender mig og på et tidspunkt hvor jeg kørte taxa ...... og
så
> lige i over 1 time.
>
> Så nu har jeg i 2 timer prøvet at komme gennem til deres kundeservice
> for at få en forklaring, men der er ingen der tager telefonen, så jeg
> venter bare.
>
> Den glæde jeg tidligere havde ved Universal Telekom er væk. De tager
> mildest taget røven på folk så det basker og så undlader de at tage
> telefonen for at give en forklaring. Alt dette oveni deres
> oprundingspolitik har gjort mig så gal i skralden at det nok ikke vil
> være en positiv anmærkning på jobansøgningen overfor mig at skrive at
> man har arbejdet der.
>
> TDC har vundet en enkelt kunde tilbage og til jer andre der stadig har
> Universal, så betaler det sig at tjekke regningen for sjove
telefonnumre.
> Oveni skal det siges at jeg fordelagtigt kan ringe fra mobil til
mobil,
> hvorfor jeg aldrig ringer til mobil fra fastnet, derfor tjekkede jeg
> nummeret en ekstra gang.
>
> Mvh
> Kim
Hej Kim
Det undrer mig ikke at universel ikke har noget kunde support.
Men istedet for at bruge TDC skulle du måske prøve at kigge på et
teleselskab som
hedder PGOne. de kører med samtalepriser der er 20% under TDC +
at man kan ringe gratis til andre pgone kunder hver dag fra 19.30 til
08.00
samt hele søn og helligdage.
så i vores familie er alle PGOne kunder + nogle af vores venner
"herligt"
I deres kundesupport har de et mål om at alle skal have svar inden 1
minut.
og de lægger meget vægt på deres kunde support, da de mener det er
grunden til folk
flytter.
Hvis du syntes dette lyder interesant så kig ind på
www.frihed.tk
hilsen Ib
>
--
Leveret af:
http://www.kandu.dk/
"Vejen til en hurtig løsning"