Hvilken film/serie?
Fra : Mads TJ

Dato : 13-06-03 08:01

Jeg har engang som barn i 80-erne set et klip fra en sciencefiction-film
(serie?), som handler om nogle aliens, der har invaderet jorden, og som går
rundt i blandt os i menneskekrop.

I det lille klip, jeg kan huske, er der en ung mand, der står i en
glasklokke med røg omkring sig. Mandens hud skræller pga. røgen (?) af, så
man kan se indenunder, at det er en alien med grøn hud. Undenfor glasklokken
står der vist en kvinde og måske et lille barn, men jeg er overhovedet ikke
sikker.

Er der nogen, som kan fortælle mig, hvad denne film hedder??

Fra : Jacob Herold Nielsen

Dato : 13-06-03 08:11

> [...]
ikke
> sikker.
>
> Er der nogen, som kan fortælle mig, hvad denne film hedder??

Det lyder lidt som serien V fra 80-erne.

Fra : Gizkor

Dato : 13-06-03 08:54

> Det lyder lidt som serien V fra 80-erne.

Det ikke bare lyder som - det ER den serie. Det er den scene hvor de skal
teste om "modgiften" virker på aliens'ne.

Fra : John Hinge

Dato : 13-06-03 09:27

On 13 jun 2003 Gizkor was heard to say:

> Det ikke bare lyder som - det ER den serie. Det er den scene hvor
> de skal teste om "modgiften" virker på aliens'ne.

Det virker virkelig som om det er det helt rigtige tidspunkt
at man overvejer en ny V serie på.
Jeg har selv lige genset V og V "the Final Battle" på DVD, og
er igang med den (ikke ret gode) tv serie som fulgte efter..
Og rundt omkring ser jeg folk som uafhængigt af hinanden har
(gen)opdaget V.

--
John Hinge - shayera / .sPOOn. http://www.spoon.dvd-klub.dk
"You're basing your Pixie Farie on Vin Diesel ? I'll say it again..

Fra : Per

Dato : 13-06-03 10:21

> [...]
> er igang med den (ikke ret gode) tv serie som fulgte efter..
> Og rundt omkring ser jeg folk som uafhængigt af hinanden har

Jeg var igang med at gense den på DVD for noget tid siden, men opgav det.
Den er simpelt hen for plat i dag.

Fra : John Hinge

Dato : 13-06-03 13:55

On 13 jun 2003 Per was heard to say:

(om V)
> Jeg var igang med at gense den på DVD for noget tid siden, men
> opgav det. Den er simpelt hen for plat i dag.

Men Jane Badler var nu en mumser Badgirl :)

Fra : Lise

Dato : 13-06-03 10:44

Der er en tråd i dk.medier.tv, der handler om V!