"Søren C" <master.clio@12move.dk> skrev i en meddelelse
news:ue6Ga.16746$Jp3.716229@news010.worldonline.dk...
> Hej!
>
> Jeg har telia Express abb. og en SE T310. Jeg kan simpelthen ikke få Wap
via
> Gprs til at virke. Meldingen når jeg prøver at logge på er. Forkert navn
til
> adgangspunkt (Apn) Jeg ringede så til Telia og efter nogle forsøg med
> forskellige måder at sætte min Wap op på får jeg at vide min telefon nok
> skal opdateres. Jeg prøver så mit kort i min Nokia 6310i og meldingen er
så
> her: Ugyldigt adgangspunkt. Jeg ringer igen og får fat i en ny. 4 person.
Og
> han siger: " Jamen der er en masse andre der har ringet og det er et
teknisk
> problem fra vores side." De ville fejlmelde og ringe tilbage. En uge går
og
> jeg ringer igen. Jeg får at vide der stadig er problemer. Det var igår.
> Min kammerat som lige har købt en 3510i med Telia Express abb. prover at
> sætte sin op. Og vupti den smutter på det mobile digitale net. Jeg prøver
så
> igen med min. Men nej. Jeg ringer og den flinke person prøver igen at bede
> mig om forskellige indstillinger. Han slutter så med at min telefon skal
> opdateres. Jeg siger så at det må da så åbenbart da også gælde min Nokia
> 6310i. "Ja du må prøve at ringe til Nokia". Jeg ringer så til SonyEricsson
> og får fat i en sød svensk pige som forklarer mig at "Forkert navn til
> adgangspunkt (apn) betyder ganske enkelt at den ikke kan få fat på
serveren.
> Og hun siger jeg skal prøve med et andet kort. Da hun endnu ikke har stødt
> på en T310 der ikke virker med Gprs og som kommer med denne fejl. Jeg får
så
> fat i et Tdc kort. Prøver den i min T310. Vupti og den wapper med Gprs.
Jeg
> prøver i min Nokia 6310i. Og den wapper med Gprs. Jeg ringer til Telia
igen
> og får fat i samme person som tidligere. Meldingen er: "Vi kan ikke gøre
> mere." Jeg siger så at hos fabrikanten SE siger de at det kan være kortet.
> Og personen siger det kan ikke lade sig gøre!
> Hva siger i?
> Det kan sq da ikke passe jeg står med en abb til 120kr mnd og ikkke engang
> kan bruge til fuldt ud. Telia kaster bare håndklædet i ringen og siger
> nærmest "Det kan vi ikke finde ud af! Syndt for dig!"
> Hva mener i jeg skal gøre?
>
> Venligst
>
>
Hejsa
jeg havde det samme problem med min 7650 og min 6310 et sted i menuen skal
du skrive
www.minternet.telia.dk som adgangspunkt og det ved de hos telia
hvis du ber om at tale med data support havde en kæmpe tur med dem på et
tidspunkt ang gprs
--
Mvh. Søren Poulsen
smeden36@mail.dk