Indkøb af Therma-Power
Fra : Henning

Dato : 12-06-03 20:27

Jeg står og skal bestille et par portitioner Therma-Power fra
Sublimsport. Stykprisen er 159,-, køber man 10 er den 135. Er der
nogle stykker i Kbh K (eller allernærmest område) der vil dele 10
portitioner? (Prisen pr. glas vil i så fald kunne holdes på 140,-/stk
incl. porto.)

Henning
hsb@(fjernes)image.dk

Fra : Faithless

Dato : 12-06-03 21:33

Virker det, har du gode erfaringer med Therma-Power ??

Fra : Nicolai Larsen

Dato : 12-06-03 21:59

"Faithless" <taagaard25@hotmailDOTcom> wrote in message

> Virker det, har du gode erfaringer med Therma-Power ??

Folk har forskellige erfaringer med dem, men for mig virkede de. Virkningen
er ret tæt på Letigen, hvis ikke identisk og derfor er muligheden for
bivirkninger som i Letigen, vel også til stede.

Nicolai

Fra : Faithless

Dato : 13-06-03 05:17

Hvad indeholder det, er det gurana, efadrin eller coffein.

Fra : Henning

Dato : 13-06-03 14:55

On Fri, 13 Jun 2003 06:17:22 +0200, "Faithless"
<taagaard25@hotmailDOTcom> wrote:

>Hvad indeholder det, er det gurana, efadrin eller coffein.

Letigen indeholder de to sidstnævnte ting - Therma Power skulle være
det samme.

Henning
hsb@(fjernes)image.dk

Fra : Kim Grandjean

Dato : 13-06-03 20:17

Henning wrote:

> Letigen indeholder de to sidstnævnte ting - Therma Power skulle være
> det samme.

Eller skal vi være mere præcise, indeholder en kapsel Therma Power:

Ephedra 8% 300 mg (=24mg effedrin)
Caffeine 200 mg
White Willow 75 mg
Cayenne 50 mg
Ginger 40 mg

Venligst
Kim

Fra : FreeAgent

Dato : 09-07-04 19:09

Hejsa .......... *s*

Her er en oversættelse af teksten på embalagen til Therma Power *s*
- Den er muligvis ikke 100 % korrekt med tæt på :)

Jeg bruger selv Therma Power .... jeg bruger dem kun som
træningsbooster !! ..... ikke som "slankepille" .... dvs at jeg ikke
tager dem de dage hvor jeg ikke træner ......

En pille en time før træning *s*

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

Ikke beregnet til brug for personer under 18 år !!!!

Anbefalet brug :
Tag 1-2 kapsler med et stort glas vand 30-60 min inden træning eller
workout.
Tag IKKE mere end 3-4 kapsler om dagen !!!!
KUN TIL VOKSNE !!!!

Må ikke bruger hvis du lider af/er :

Gravid
Ammer
Risiko for forhøjt blodtryk
Bliver behandlet for :
- Forhøjt blodtryk
- Lever, hjerte, psykiatriske sygdomme
- Blodmangel
- Sukkersyge
- Nervøsitet
- Angst
- Depression
- Slagtilfælde
- Besvær med vandledning p.g.a. forstørret prostata

Dernæst kan dette produkt forstærke eller mindske medicins virkning
!!!!
Snak med din læge inden du bruger pruduktet !!!!

Indhold :

Ephedra 8% 300 mg
Caffein 200 mg
White Willow 75 mg
Cayenne 50 mg
Ginger 40 mg

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

Fra : xenia1981

Dato : 16-06-03 10:18

">Hej jeg vil da også ha de der thermo power, hvor kan man købe dem ??
Xenia1981@ofir.dk

http://www.kandu.dk/

Fra : Henning

Dato : 16-06-03 12:40

On Mon, 16 Jun 2003 09:17:45 GMT, "xenia1981"
<xenia1981.news@kandu.dk> wrote:

>">Hej jeg vil da også ha de der thermo power, hvor kan man købe dem ??
>Xenia1981@ofir.dk

Som jeg skrev i det oprindelige indlæg - Sublimsport
(www.sublimsport.dk)

Henning
hsb@(fjernes)image.dk