T68i?
Fra : [8000]HH

Dato : 12-06-03 20:12

Overvejer at købe en T68i. Mest fordi det umiddelbart er den billigste
telefon jeg kan finde med bluetooth. Dog har jeg hørt meget skidt om
ericsson's T9 ordbøger, og vil lige høre om andres erfaringer. Hvordan
virker den ifht feks en nokia? Har nemlig set en R600, og der var jeg ikke
imponeret af den.

Fra : Miggo

Dato : 12-06-03 20:34

"[8000]HH" <powerrangers_ja_somom@oncable.dk> wrote in message
> [...]
> ericsson's T9 ordbøger, og vil lige høre om andres erfaringer. Hvordan
> virker den ifht feks en nokia? Har nemlig set en R600, og der var jeg ikke

T68i'ens T9 ordbog er ligesom Nokias, r600 har ikke T9 ord bog, men noget
andet bæ der slet ikke fungere. Eneste lidt negative om T68i'en er at den
ikke er den kvikkeste telefon, f.eks kan man godt nå at skrive et ord i en
sms, inden det kommer frem på skærmen, men måske der er blevet bedre i den
nye software.. anyone?

/Miggo

Fra : MaRk

Dato : 12-06-03 21:49

> [...]
> ericsson's T9 ordbøger, og vil lige høre om andres erfaringer. Hvordan
> virker den ifht feks en nokia? Har nemlig set en R600, og der var jeg ikke

Overvej at smide lidt extra efter mobilen og køb en siemens S55...
Den har også bluetooth. Den er ligeså hurtig som nokia.
Den har T9.
Den har polytoner.
Den har jave
Den har lidt bedre skærm (dog stadig kun 256, men lidt skarpere)

Det er lige nogen af de ting som S55 har som T68I ikke har :)

Mvh
Mark

Fra : [8000]HH

Dato : 13-06-03 08:53

> Overvej at smide lidt extra efter mobilen og køb en siemens S55...

Nu er det et tilbud til 799,- inkl abb. jeg kigger på. Jeg kan ikke
umiddelbart finde nogen steder hvor S55 er lisså billig, men hvis du har et
link vil jeg da ret gerne se det

Fra : MaRk

Dato : 13-06-03 13:19

> Nu er det et tilbud til 799,- inkl abb. jeg kigger på. Jeg kan ikke
> umiddelbart finde nogen steder hvor S55 er lisså billig, men hvis du har
et
> link vil jeg da ret gerne se det

Jeg snakker selvfølgelig uden abonnement og simlås.
Jeg vil ihvertfald ikke være slave for et enkelt firma fordi jeg kunne spare
nogle kroner på en mobil.

Mvh
Mark

Fra : MaRk

Dato : 13-06-03 14:15

"MaRk" <m-jons@mail.dkFJERN> skrev i en meddelelse

> [...]
> >

> Jeg snakker selvfølgelig uden abonnement og simlås.
> Jeg vil ihvertfald ikke være slave for et enkelt firma fordi jeg kunne

Dog har de den i næste uge i elgiganten med abonnement til 1299 inkl camere
(extra udstyr)

Mvh
Mark

Fra : Thomas Chr. Carstens~

Dato : 13-06-03 07:56

> [...]
> ericsson's T9 ordbøger, og vil lige høre om andres erfaringer. Hvordan
> virker den ifht feks en nokia? Har nemlig set en R600, og der var jeg ikke

Jeg kender ikke R600, men jeg gik fra en T65 til T68i og er meget imponeret.
Jeg har haft Nokiaer, men synes at SE's telefoner meget lækre og er lige så
funktionelle som Nokiaer.
Der er nogle små forskelle i mellem måden N og SE telefoner fungerer, men
det er mest et temperament spørgsmål. Jeg befinder mig i hvert fald godt i
SE's verden

Synes ikke den er langsom til SMS, hurtigere end T65 men ikke så hurtig som
Nokia.

mvh
Thomas

Fra : Max

Dato : 13-06-03 08:26

> Synes ikke den er langsom til SMS, hurtigere end T65 men ikke så hurtig
som
> Nokia.

Man ved vel hvad man skriver, altså jeg er tit ét til to ord foran ordbogen,
men jeg finder det ikke noget problem

Jeg er helt sikkert meget tilfreds med min t68i'er (dog kan jeg ikke få
forbindelse mellem computer og telf)

/Max

Fra : MJ

Dato : 13-06-03 13:43

Max wrote:
> Jeg er helt sikkert meget tilfreds med min t68i'er (dog kan jeg
> ikke få forbindelse mellem computer og telf)

Har jeg slet ingen problemer med - virkede første gang jeg prøvede efter
install af software.

Jeg bruger infrarød port, og det fungerer mindst lige så godt som Nokia..

--
MJ

Fra : Christian

Dato : 13-06-03 09:35

On Thu, 12 Jun 2003 21:11:32 +0200, "[8000]HH"
> [...]

>telefon jeg kan finde med bluetooth. Dog har jeg hørt meget skidt om
>ericsson's T9 ordbøger, og vil lige høre om andres erfaringer. Hvordan

Jeg gik fra nokia til t68i og det er dræbende at skrive SMS på den.
Det er en lækker lille telefon, men dens t9 ordbog er for langsom,
selv med nyeste software.

/Christian