Andet multimedie
bentjuul 3670
Læse fil i *.DWG format
Fra : Gaffa

Dato : 12-06-03 18:42

Jeg skal læse en fil i *.dwg format (digitalt matrikkelkort). Er der nogen
der kan hjælpe med et program til åbning af denne fil i Win XP ?

Hilsen
Gaffa

--
Ved svar via E-mail skal du fjerne 'x' foran min e-mail adresse.

Fra : Studio Smalbro

Dato : 12-06-03 20:43

CorelDraw, Designer, AutoCad Lite, Illustrator. Du bør dog være opmærksom på
at vektorprogrammer som CorelDraw og Illustrator behandler DWG filer
anderledes end rigtige cadprogrammer som AutoCad o.l.

Kh
Bjørn