Skånsk Slægtsforskning - Virus
Fra : Poul Brodersen

Dato : 12-06-03 15:54

Der er åbenbart helt kuk i den på den side, jeg har prøvet at skrive til
webmasteren Anders Berg, men får mailen tilbage med besked, at hans adresse
ikke findes!

Poul Brodersen

Fra : Poul Brodersen

Dato : 25-06-03 15:53

Send ikke jeres mail-adrs til Sverige. Det har jeg gjort, og jeg får daglig
2-4 inficerede mails derfra. Det drejer sig om

W32/ Ganda A
Discovered on: March 17, 2003
Last Updated on: April 02, 2003 09:40:44 AM

W32/Ganda A is a mass-mailing worm that sends email to the contacts in the
Windows Address Book. The worm contains its own SMTP engine and attempts to
use the computer's default SMTP server, or an open mail server in Sweden,
for email propagation.

W32/Ganda A sends two email messages with the following characteristics, in
Swedish or English, depending on the infected systems' language:

Swedish:

Olaglig_skärmsläckare?
Rashets eller inte?
Hakkors.
Suspekta semaforer.
Avskyvärd_reklam.
Överviktiga_förnedras.
Go ack ack ack....
Är_USA_ett_UFO?
Korkad president.
Katt, hund, kanin

Svenskerne har åbenbart set sig gale på danskerne fordi de støtter krigen i
Iraq. At de kommer fra Sverige er let at se, da det er post fra .se.
Heldigvis har jeg et godt antivirus program, som klarer sagerne, men
alligevel.

Poul Brodersen.

Fra : Otto Jørgensen

Dato : 25-06-03 15:56

Wed, 25 Jun 2003 16:53:03 +0200, in dk.videnskab.historie.genealogi,
"Poul Brodersen" <poulbrod@post3.tele.dk> wrote:

>Send ikke jeres mail-adrs til Sverige. Det har jeg gjort, og jeg får daglig
>2-4 inficerede mails derfra. Det drejer sig om

skytter du ikke over målet :=))

Jeg får flere infiserte filer/mail fra Danmark enn fra Sverige :=))
Faktens kommer det flere fra Tyskland og Italia enn fra Sverige og det
til tross for at jeg ikke har noen utveksling med noen i Italia :=))))

--
Otto Jørgensen
http://home.online.no/~otjoerge/