24 timer (spoiler)
Fra : Kostas Panayotis

Dato : 12-06-03 11:43

Jeg så desværre ikke 1'eren men har lige set 2'eren færdig. Synes det er en
helt ok serie. Dog er de sidste par afsnit en smule langtrukne. Men
alligevel helt ok.

Jeg var dog en smule overrasket over afslutningen. Hvorfor forsøge et
attentat på præsidenten når nu krigen ikke blev til noget alligevel ???
Vicepræsidenten var jo heller ikke interesseret i krig længere.

Nogen der har hørt noget om sæson 3 - den kommer vel - eller hvad?

mvh

kostas

Fra : Kasper Møller

Dato : 12-06-03 12:53

> [...]
> attentat på præsidenten når nu krigen ikke blev til noget alligevel ???
> Vicepræsidenten var jo heller ikke interesseret i krig længere.

Afpresning. Han har måske fået en eller anden dødelig virus som kun "de onde" har kuren til. Så skal Jack ud på eventyr igen,
finde den helbreden dosis indenfor 24 timer, samtidig med at han skal forhindre dem i at ødelægge jorden fra månen med en kæmpe
laserkanon

> Nogen der har hørt noget om sæson 3 - den kommer vel - eller hvad?

Ja det gør den, måske også en spillefilm.

Fra : Kostas Panayotis

Dato : 12-06-03 14:09

"Kasper Møller" <kbmpost[nospamforme]@hotmail.com> wrote in

> [...]
> helbreden dosis indenfor 24 timer, samtidig med at han skal forhindre
> dem i at ødelægge jorden fra månen med en kæmpe laserkanon

ha ha - ja det lyder som en plan. Bortset fra at han så ret skidt ud -
så hvis det tager 24 timer inden han dør - så bliver det nogle slemme 24
timer (for ham)

> Ja det gør den, måske også en spillefilm.

Uha en lang film... Den kan de da ikke vise i ret mange biografer. Der
bliver da ihvertfald tale om en hel-dags-film

mvh

Kostas

Fra : ML-78

Dato : 12-06-03 14:15

> Uha en lang film... Den kan de da ikke vise i ret mange biografer. Der
> bliver da ihvertfald tale om en hel-dags-film

Du må være typen der heller ikke vil se "Den uendelige historie", fordi du
frygter den vil være for langtrukken...

ML-78

Fra : Jess Møller-Petersen

Dato : 12-06-03 14:17

Jeg synes at 24 timer er kanon. men ligefrem at lave en 3. samt en film,
arh....
Har de ikke kogt nok suppe på det....

Sæson 1 var fedt for der var der i princippet kun et mål, med serien: Red
Præsidenten og familien.
Nu i sæson 2, skulle man først finde bomben, derpå finde frem til dem der
gjorde det, og tilsidst afværge en krig. Imens datteren finder på alt muligt
skidt...
Var lidt træt af det hele til sidst... Men det var stadig fedt, men en
film???

Fra : Taba

Dato : 12-06-03 14:17

> Uha en lang film... Den kan de da ikke vise i ret mange biografer. Der
> bliver da ihvertfald tale om en hel-dags-film

Hehe ja, billetpris på ca. 8 * 85 kr = 680 kr.
(LOTR filmene har kostet 85,- i BioCity Århus og de varede ca. 3 timer)

/Taba

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 12-06-03 14:36

Kostas Panayotis wrote:

> "Kasper Møller" <kbmpost[nospamforme]@hotmail.com> wrote in

> Uha en lang film... Den kan de da ikke vise i ret mange biografer. Der
> bliver da ihvertfald tale om en hel-dags-film

Mon ikke det var en hentydning til, at vi befinder os i film-gruppen og
ikke i dk.medier.tv?

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 12-06-03 14:51

Kim Ludvigsen skrev:

> Mon ikke det var en hentydning til, at vi befinder os i film-gruppen
> og ikke i dk.medier.tv?

Der har længe været snak om en spillefilm:
http://www.tv-afdelingen.dk/nyheder.php?id=/000549.afd

--
Mvh. Peter | http://filmsvar.dk | http://filmnet.dk |
"Dear MacGyver, enclosed is a rubber band, a paper clip and a drinking

Fra : Kostas

Dato : 12-06-03 22:47

Kim Ludvigsen <usenet@kimludvigsen.dk> wrote in

> Mon ikke det var en hentydning til, at vi befinder os i film-gruppen og
> ikke i dk.medier.tv?

ok den gruppe kendte jeg ikke - sorry. Jeg ledte efter en dk.kultur.tv men
da den ikke var at finde postede jeg herinde.

--
med venlig hilsen

Kostas Panayotis

"Its a moo point."
"Moo point?
"Yeah , like a cows opinion , it doesn't matter"

Fra : PerX ...

Dato : 16-06-03 00:46

In article <Xns9398F1FA0E79Anppejeppecom@194.255.237.193>,
næppe@jeppe.com says...
> ok den gruppe kendte jeg ikke - sorry. Jeg ledte efter en dk.kultur.tv men
> da den ikke var at finde postede jeg herinde.

Det er nok fordi dem som lavede hirakiet mente der ikke er så meget
kultur at hente på TV ;)

Fra : Per

Dato : 12-06-03 16:58

> [...]
forhindre dem i at ødelægge jorden fra månen med en kæmpe
> laserkanon

> Ja det gør den, måske også en spillefilm.

Det korrekte udtryk er giant "laser" ;)