Ungdomscampingpladser i Jylland...
Fra : Lars Bjerregaard

Dato : 12-06-03 11:37

Hejsa....

Vi er en flok unge mennesker der tager på camping hvert år i uge 29. Vi
undgår helst de store steder som Løkken og Øster Hurup og plejer at finde en
lille campingplads hvor vi ikke lige har været henne før.....men ofte er det
jo familiecampingpladser....og der er ikke særlig mange der bliver glade når
der kommer 10 unge fyre i starten af 20'erne med 30 kasser øl :) Og vi har
da også en enkelt gang eller 2 fået henstillinger om at geare ned efter kl.
23

Finder der nogen ungdomscampingpladser hvor man kan få lov at feste "i fred"
eller måske bare campingpladser hvor man kan få telpladser lidt væk fra
andre folk så man ikke generer nogen? Det havde vi på et tidspunkt på
Hjarbæk camping ved Viborg, men det kan bare ikke lade sig gøre længere....

--
Mvh,
Lars Bjerregaard

Fra : Bo Larsen

Dato : 13-06-03 07:34

Hvad med at prøve Sdr. Jylland?
- Dér kan jeg anbefale Frigaard Camping (www.fricamp.dk). Det er tæt ved
grænsen (ca. 5 km. fra Krusaa) og campingpladsen har et teltområde for unge
mennesker. Det er en lille grusgrav med flere plateuer (stavet forkert), og
der er vildt gang i den om sommeren.
--
Med Venlig Hilsen

Bo Larsen
Systemadministrator
Flyvevåbnets Officersskole

Fra : Lars Bjerregaard

Dato : 13-06-03 16:15

> [...]
unge
> mennesker. Det er en lille grusgrav med flere plateuer (stavet forkert),

Hejsa....tak for tippet.....jeg vil prøve at maile dem....

Andre der kender steder som dette?

--
Mvh,
Lars Bjerregaard