Attack of the Clones
Fra : spæf

Dato : 11-06-03 17:11

Jeg har lige købt en ex-leje dvd udgave af sub. i Blockbuster.
Tilsyneladende mangler der 2 små scener. Den hvor Anakin og Padmé aftaler at
tage til Tatooine, samt den hvor Palpatine lurer Jar Jar Binks til at give
ham magten i senatet.

Mangler disse scener også i købsudgaven?

spæf

"live long and prosper"

Fra : Jacob Herold Nielsen

Dato : 11-06-03 17:12

> [...]
> ham magten i senatet.
>
> Mangler disse scener også i købsudgaven?

Jeg mener bestemt at de begge er med. Kan være jeg tjekker efter lidt
senere.

Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 12-06-03 15:14

spæf's utterance expressed in news:bc7k7c$m81$1@sunsite.dk:

> [...]
> Binks til at give ham magten i senatet.
>
> Mangler disse scener også i købsudgaven?

De mangler ikke i min reg2-version.

- det er da egentlig underligt... - både vigtige scener -
især den med Jar Jar - og ikke ligefrem noget der er
under censur :)

Hilsner!

--
| lars gjerløw jørgensen | lgj[at]jyde[dot]dk |
| N55 43.184 E12 32.405 | www.lgj.dk | oz2lgj |

Fra : spæf

Dato : 12-06-03 17:50

> - det er da egentlig underligt... - både vigtige scener -
> især den med Jar Jar - og ikke ligefrem noget der er
> under censur :)

Ja, jeg fatter det heller ikke. Jeg tror jeg vil prøve at få den byttet til
noget andet, også istedet købe den "rigtige" film

spæf

"live long and prosper"