Hvad er forskellen på Camp-let ( GLX og GT~
Fra : JB

Dato : 11-06-03 20:20

Håber i kan hjælpe mig med at finde ud af hvad forskellen på Camp-let GLX og
GTE er, evt link til sider hvor jeg kan læse någet omdem.

PÅ FORHÅND TAK
Jørgen

Fra : www.analogfoto.dk La~

Dato : 11-06-03 21:56

"JB" <h8722@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> Håber i kan hjælpe mig med at finde ud af hvad forskellen på Camp-let GLX
og
> GTE er, evt link til sider hvor jeg kan læse någet omdem.

Hej

Forskellen er lille, i GLX er der et beslag så man kan vippe en stang ca 20
cm ud til siden, så den ikke er lige over gasblusset i køkkenet, det giver
lidt mere rum og bredere kabine. Der er også lommer til opbevaring af
diverse i mellem sovekabinerne og "stuen", der ud over er der nogle ekstra
stænger som giver større stabilitet i meget dårligt vejr.
Selve kassen er den samme.

Og så er ældre Camp-let verdens dejligste måde at holde ferie på (syntes
jeg )

Men køb ikke de nye modeller, der er for meget at stille op, ekstra
sovekabine, ekstra fortelt, hvis det hele er med, så er det en Camp-svær

--
Venlig hilsen / Best regards

Fra : JB

Dato : 12-06-03 16:00

Tak........kan jeg forstå at du selv har en??....har du evt. fotos af den.

Mvh
Jørgen

Fra : www.analogfoto.dk La~

Dato : 12-06-03 17:33

> Tak........kan jeg forstå at du selv har en??....har du evt. fotos af den.

Hej

Nej, jeg har ikke nogen i øjeblikket, men har i gennem årene haft 5 af dem,
så nu skal vi prøve at køre med campingvogn. Jeg kan ikke klare et billede,
men de er ens i farven fra ca 85 til langt op i 90'erne.

--
Venlig hilsen / Best regards

">