hvordan lejer man cv ud???
Fra : preben & Anne-Maj

Dato : 11-06-03 16:06

hvor kan man finde et sted hvor folk søger en campingvogn til leje eller
sætte en annonce i at man har en til udlejning?????

Fra : Preben Andersen

Dato : 11-06-03 16:18

"preben & Anne-Maj" <seerup@post.tdcadsl.dk> wrote in message
> hvor kan man finde et sted hvor folk søger en campingvogn til leje eller
> sætte en annonce i at man har en til udlejning?????

Jeg ville prøve gruppen dk.marked.privat.camping.

mvh
Preben

Fra : Hans Jørgen

Dato : 12-06-03 12:08

Hejsa - du kunne også henvende dig til en udlejer der så sørger for alt for
dig.
Nu ved jeg ikke hvor du bor, men er du interesseret ved jeg hvor du kan gøre
dette.
Send et par ord hvis det sku være! og nej det er ikke mig og jeg får ikke
noget ud af det.
Venlig hilsen - Hans Jørgen
Mailto: hjh@campingstuff.dk

Fra : HNO

Dato : 14-06-03 09:55

Prøv Roskilde Caravan, de er de førende på udlejning af CV

http://roskilde-caravan.dk/

http://www.kandu.dk/

Fra : johnep

Dato : 06-07-03 22:41