Egen php.ini
Fra : Jimmy

Dato : 11-06-03 23:54

Hej

Jeg ønsker min egen php.ini.
Jeg har derfor lagt en kopi af php.ini på mit webhotels server.
Jeg har forsøgt at ligge den i roden udenfor www-scope og i roden af www.

Dog er "register_globals = On" ligemeget at jeg angiver Off i php.ini.

Betyder det, at mit webhotel ikke understøtter egne php.ini's?

Mvh
Jimmy

Fra : Mikkel Z. Herold \(M~

Dato : 12-06-03 00:23

In news:0rOFa.2153$YM7.435@news.get2net.dk,

> Betyder det, at mit webhotel ikke understøtter egne php.ini's?

Højst sandsynligt...

> Dog er "register_globals = On" ligemeget at jeg angiver Off i php.ini.

Hvis du vil sætte register_globals til 'off' kan du gøre det ved at sætte
linien "php_flag register_globals Off" (uden anførselstegn) ind i en
..htaccess fil og lægge den i dit rodbibliotek.

Mvh.

Mikkel

--
"And my sanity scans the horizon"
Sting - The Wild Wild Sea

http://www.mzh.dk

Fra : Jimmy

Dato : 12-06-03 10:21

"Mikkel Z. Herold (MZH)" <mikkel@mzh.NOSPAMdk> wrote in message
> In news:0rOFa.2153$YM7.435@news.get2net.dk,

> Højst sandsynligt...

Æv.

> Hvis du vil sætte register_globals til 'off' kan du gøre det ved at sætte
> linien "php_flag register_globals Off" (uden anførselstegn) ind i en
> .htaccess fil og lægge den i dit rodbibliotek.

Super - Det virkede perfekt.

Har du et link til andre ting jeg kan smide derind?

Mvh
Jimmy

Fra : Johan Holst Nielsen

Dato : 12-06-03 10:25

Jimmy wrote:
> Super - Det virkede perfekt.
>
> Har du et link til andre ting jeg kan smide derind?

Manualen er din Gud ;)
http://dk2.php.net/ini_set

mvh
Johan

Fra : Peter Brodersen

Dato : 12-06-03 19:19

On Thu, 12 Jun 2003 00:53:39 +0200, "Jimmy" <nyhedsgruppe@get2net.dk>
wrote:

>Jeg ønsker min egen php.ini.
>Jeg har derfor lagt en kopi af php.ini på mit webhotels server.
>Jeg har forsøgt at ligge den i roden udenfor www-scope og i roden af www.

Det vil praktisk talt aldrig virke. php.ini bliver ikke læst fra
vilkårlige steder - og den læses normalt ligeledes kun når webserveren
genstartes (hvis PHP kører som modul).

--
- Peter Brodersen