E-Mail
webnoob 5265
Fucking Kazaa.
Fra : Gearløs

Dato : 11-06-03 16:12

Jeg prøvede at opdatere kazaa med det resultat at nu kan jeg overhovedet
ikke få den til at gå på nettet - "Siden kan ikke vises" siger den. Jeg har
på fornemmelsen at det ikke er noget større problem, jeg kan bare ikke lige
finde ud-a-et... Grrrrr!!!
Computeren er iøvrigt på nettet helt problemløst, det er bare efter det der
forsøg på en opdatering.

Gearløs.

Fra : Palle Jensen

Dato : 11-06-03 16:19

On 11 jun 2003, Gearløs wrote something like this :

> [...]
> Grrrrr!!! Computeren er iøvrigt på nettet helt problemløst, det
> er bare efter det der forsøg på en opdatering.

Har det haft nogen indvirkning på dit mailprogram?

--
Palle Jensen

Fra : Gearløs

Dato : 11-06-03 16:23

"Palle Jensen" <palle.jensen@galprofessor.com> skrev i en meddelelse

> Har det haft nogen indvirkning på dit mailprogram?

Øhh nej. Jeg bruger Messenger + Hotmail..

Gearløs

Fra : Gearløs

Dato : 11-06-03 16:25

"Palle Jensen" <palle.jensen@galprofessor.com> skrev i en meddelelse

> Har det haft nogen indvirkning på dit mailprogram?

Min Outlook virker jo også fint det er den jeg skriver i

Gearløs

Fra : Lars Stokholm

Dato : 11-06-03 16:29

In dk.edb.internet.software.mail+news, Gearløs wrote:

> Min Outlook virker jo også fint det er den jeg skriver i

Jeg tror at Palle prøver at sige, at du skal spørge i en anden
gruppe, da denne omhandler mail/news-programmer.

Prøv <news:dk.edb.internet.software>.

--
Lars Stokholm

"I think quotes are very dangerous things" - Kate Bush

Fra : Gearløs

Dato : 11-06-03 16:32

Det prøver jeg

Gearløs

Fra : Per H

Dato : 12-06-03 10:01

On 11 Jun 2003 15:28:48 GMT, Lars Stokholm <monospam@mail.dk> skrev:

>Jeg tror at Palle prøver at sige, at du skal spørge i en anden
>gruppe, da denne omhandler mail/news-programmer.
>
>Prøv <news:dk.edb.internet.software>.

He he fin måde istedt for en sædvænlig skideballe

Mvh.
Per Hansen
icq 8212837