Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Penge til internet-protal!
Fra : Martin Leinstein

Dato : 29-03-01 15:19

Dav! Jeg vil bare lige høre, om det kan lade sig gøre at få nogen hjælp fra
nogen af, hvis man er i gang med at opstarte nogen store internet-protaler!
jeg har ingen penge nu, og har en masse idéer til at opstarte en masser
internet-hjemmesider! men mangler bare lidt penge til opstarten! nogen der
har nogen ideer eller gode råd så skriv venligst tilbage hilsen martin

Fra : Jonathan Stein

Dato : 29-03-01 22:32

Martin Leinstein wrote:

> Dav! Jeg vil bare lige høre, om det kan lade sig gøre at få nogen hjælp fra
> nogen af, hvis man er i gang med at opstarte nogen store internet-protaler!

Meget kort, så handler det nok mere om indtjeningsmodellen end om selve
portalens indhold. Hvis portalen skal financieres af reklamer, tror jeg ikke du
kan finde penge til det. Dem er der alt for mange af, og deres indtjening står
slet ikke mål med investeringerne.
Har du derimod fundet en genial ny måde at tjene penge på portaler, så tror
jeg stadig du har rimelige muligheder, for at finde penge, selv om det er
væsentligt sværere nu, end det var for godt et år siden.

M.v.h.

Jonathan