Bluetooth tastatur og mus?
Fra : Bjarke Rasmussen

Dato : 11-06-03 21:00

Hej!

Jeg søger et bluetooth tastatur og mus med dansk layout på taster! Jeg synes
ikke der er det store udvalg i dette. Jeg har fundet frem til sæt fra
Microsoft, men har dog ikke kunne finde et sted at købe det i DK. Det drejer
sig om dette sæt: http://www.computeruniverse.net/products/90061300.asp MS
Wireless Desktop Optical Bluetooth.

Er der nogen der har erfaringer med andre bluetooth tastaturer og mus, og
hvor kan jeg købe ovenstående i Danmark?

Kommentarer og erfaringer modtages med stor fornøjelse!

Mvh. Bjarke Rasmussen

Fra : Bjarke Rasmussen

Dato : 11-06-03 21:08

Der er mere til læsning her:
http://hardware.earthweb.com/peripherals/article.php/1482071
.... og det ser jo ganske lækkert ud!

Mvh. Bjarke Rasmussen

Fra : BorreBoy

Dato : 11-06-03 21:25

"Bjarke Rasmussen" <bjarke_nr@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> hvor kan jeg købe ovenstående i Danmark?
>
> Kommentarer og erfaringer modtages med stor fornøjelse!

Det skulle komme til DK til efteråret...

--
Med venlig hilsen,
Thomas Borre.

Fra : Zulu

Dato : 11-06-03 21:28

> [...]
> hvor kan jeg købe ovenstående i Danmark?
>
> Kommentarer og erfaringer modtages med stor fornøjelse!

Microsoft lancerer ikke Bluetooth keyboard + mus pakken i Danmark, dvs. at
det ikke kan fås med danske taster. Der har været en hel del bøvl omkring
det. Det sidste jeg har hørt er altså at Microsoft helt har droppet den
danske udgave... Surt, men der desværre ikke noget at gøre ved det...

Zulu

Fra : BorreBoy

Dato : 11-06-03 21:40

"Zulu" <zulu@toughN-O-S-P-A-Mguy.net> skrev i en meddelelse
> [...]
> det. Det sidste jeg har hørt er altså at Microsoft helt har droppet den
> danske udgave... Surt, men der desværre ikke noget at gøre ved det...

"Kære Thomas Borre

Tak for din henvendelse til Microsoft.

Tastaturet kommer til efteråret.

Har du spørgsmål eller andet er du velkommen til at kontakte os igen

Med venlig hilsen / Best regards
Diana Sundt Poulsen
Microsoft Customer Service Supervisor

Microsoft Denmark, Tuborg Boulevard 12, 2900 Hellerup, Denmark
Phone: +45 44890100

Mail: danmark@microsoft.com"

Fra : Bjarke Rasmussen

Dato : 12-06-03 18:03

> Tak for din henvendelse til Microsoft.
>
> Tastaturet kommer til efteråret.

Jamen så er der jo kun at vente til efteråret! Tak for informationen!

Mvh. Bjarke Rasmussen