Kun 3 dage igen
Fra : Kim Riber

Dato : 29-03-01 13:32

På mandag, sker det endelig........Solen vil atter blive sort
"Snakecharmer" kommer på gaden, fuck jeg glæder mig som en lille dreng.....

Kim riber

Fra : Staalanden

Dato : 29-03-01 18:05

On Thu, 29 Mar 2001 14:31:50 +0200, "Kim Riber" <riber@esenet.dk> wrote:

>På mandag, sker det endelig........Solen vil atter blive sort
>"Snakecharmer" kommer på gaden, fuck jeg glæder mig som en lille dreng.....
>
>Kim riber
Jajajajajajajajaja jeg vil osse ha'

Fra : Preben Kvist

Dato : 29-03-01 18:53

Men der er heldigvis kun 2 dage til releaseparty på Østre Gasværk

Fra : Staalanden

Dato : 30-03-01 11:28

On Thu, 29 Mar 2001 19:53:28 +0200, "Preben Kvist" <newsreader@kvist.net>
wrote:

>Men der er heldigvis kun 2 dage til releaseparty på Østre Gasværk

Jep og det er jeg som århusianer træt af!
Håbede ellers at nogen ville åbne butikken kl. 24 so mde jo har gjort en
gang imellem til Metallica.

Fra : Michael Thomsen

Dato : 30-03-01 12:23

> På mandag, sker det endelig........Solen vil atter blive sort
> "Snakecharmer" kommer på gaden, fuck jeg glæder mig som en lille
dreng.....

Jeg håber den bliver god, men jeg er en lillebitte smule skeptisk. Den der
single fra før jul var langt fra nogen åbenbaring. . . . En 25 minutters
version af Ghost Rider var nok en 'anelse' i overkanten! (jeg tændte lidt på
ideen i starten, men kors hvor var det kedeligt i praksis) Hvad er der
blevet af de gamle punk-idealer? Hvorfor bruge 25 minutter på noget der kan
siges på 2 minutter?

Michael

Fra : Staalanden

Dato : 30-03-01 11:41

On Fri, 30 Mar 2001 12:23:10 +0100, "Michael Thomsen" <mus-mit@fynbib.dk>
wrote:

> [...]
>blevet af de gamle punk-idealer? Hvorfor bruge 25 minutter på noget der kan

Har du hentet 'Try some..' fra deres hp.
Jeg synes det er et glimrende nummer. Lidt tilbage med Glamourpuss, men
heldigvis ikke helt.
Hvis du mener den gode gamle punk - så vil jeg gerne være fri

Fra : Michael Thomsen

Dato : 30-03-01 12:43

> Har du hentet 'Try some..' fra deres hp.
> Jeg synes det er et glimrende nummer. Lidt tilbage med Glamourpuss, men
> heldigvis ikke helt.
> Hvis du mener den gode gamle punk - så vil jeg gerne være fri

Hmmm, det vil jeg prøve når jeg får en ledig stund!

Jeg mener absolut ikke at de nødvendigvis skal begynde at tage stoffer,
larme, spille falsk og fyre deres producer. Men helt ærligt. FEMOGTYVE
minutter? Den slags bør man overlade til Mike Oldfield og hans ligesindede.
Gamle punk bands burde vide bedre end at kaste sig ud i den slags. De
risikerer at ende som alt det de var med til at kæmpe imod i 70'erne. Den
eneste vellykkede blanding af punk-inspiration og prog-rock jeg umiddelbart
kan komme i tanke om, er Radioheads "Paranoid Android", og den var vist mest
ment som en vittgihed (håber jeg i hvert fald!) Hvis "Ghost Rider" var en
vittighed, så forstod jeg i hvert fald ikke pointen. . . .

mvh michael

Fra : Staalanden

Dato : 30-03-01 13:18

On Fri, 30 Mar 2001 12:43:19 +0100, "Michael Thomsen" <mus-mit@fynbib.dk>
wrote:

> [...]
>ment som en vittgihed (håber jeg i hvert fald!) Hvis "Ghost Rider" var en
>vittighed, så forstod jeg i hvert fald ikke pointen. . . .

Jeg er enig. 25 min er for meget af det gode.
At jeg så er fan af Mike Oldfiled er noget andet