runde ide-kabler i ASUS P4P800?
Fra : Martin Berentzen

Dato : 11-06-03 09:55

HEJ!

Følger der runde ide-kabler med i pakken med Asus P4P800?

Martin Berentzen... Fjern "NOSPAM" i emailadressen... mange tak...

Fra : Brian K Hansen

Dato : 11-06-03 20:02

"Martin Berentzen" <berentzenNOSPAM@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> HEJ!
>
> Følger der runde ide-kabler med i pakken med Asus P4P800?

Tror ikke.... Det er vel kun MSI der har dem med i pakken

/Brian Hansen

Fra : Brian K Hansen

Dato : 11-06-03 20:04

"Martin Berentzen" <berentzenNOSPAM@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> HEJ!
>
> Følger der runde ide-kabler med i pakken med Asus P4P800?

Tror kun det er MSI der har dem i deres pakke.

/Brian Hansen

Fra : Jesper - fjernx - La~

Dato : 12-06-03 06:37

"Martin Berentzen" <berentzenNOSPAM@post.cybercity.dk> wrote in message
> HEJ!
>
> Følger der runde ide-kabler med i pakken med Asus P4P800?

Nej det er standard flade ide kabler - jeg har købt mine runde kabler
seperat

Mvh

Jesper