gæstebog / tagwall
Fra : Dennis Petersen

Dato : 10-06-03 20:38

hej i gruppen

jeg har en gæstebog på min hjemme side men hvordan sikre jeg mig juridick så
ingen kan komme efter mig om hvad der står på den???

hilsen dennis petersen

Fra : Tholo - www.tholofot~

Dato : 10-06-03 20:42

"Dennis Petersen" <g-lock@g-lock.dk> skrev i en meddelelse

> jeg har en gæstebog på min hjemme side men hvordan sikre jeg mig juridick

> ingen kan komme efter mig om hvad der står på den???

Rent juridisk kan jeg ikke svare på.
Men lav en gæstebog hvor i du kan slette indlæg efter behag, for så har du
trods alt muligt for at fjerne indlæg som du ikke mener høre til på din
side, de vil aldrig kunne undgs når du laver et åbent forum.

www.Dreambook.com giver dig oveikøbet mulighed for at blokere en IP adresse,
hvis vedkomne flere gang misbuger din gæstebog.
--
Med venlig hilsen Fotograf Thomas Lorentsen
www.tholofoto.dk

Fra : Dennis Petersen

Dato : 10-06-03 22:03

Det er det juridick jeg er ude efter.
Blok en ip er jo nemt det er bare en IF i en asp site

---------------------script-----------------------
IF Request.ServerVariables("REMOTE_ADDR") = "den ip man vil blocke" then
hvad skal der ske hvis det er den ip
end if

dennis Petersen

Fra : Casper Bang

Dato : 11-06-03 12:24

> jeg har en gæstebog på min hjemme side men hvordan sikre jeg mig juridick

> ingen kan komme efter mig om hvad der står på den???

Tjaa... de fleste sider har stående at de ikke står til ansvar for indholdet
på siden... Så jeg vil tro en lille notits om dette vil retsligt være nok...
Men selvfølgelig, hvis du sørger for at slette upassende indlæg hurtigst
muligt, er du helt på den sikre side...