Langt mellem teori og virkelighed
Fra : ab

Dato : 07-06-03 17:27

En person har fjernet en del inventar fra en ejendom - flere personer så
personen, da han bar inventaret ud og kørte tingene væk i sin varebil.

Politiet kan intet gøre i sagen, da manden har solgt tingene videre
umiddelbart efter tyveriet.

Politiet beretter, at det jo kan have været en anden person, der bar tingene
ud i vedkommendes bil og kørte væk med inventaret.

Konklusion ? - Hvis du ikke tager tyven på fersk gerning, har du ingen
muligheder for noget som helst ?

ab

Fra : rea721

Dato : 07-06-03 20:36

ab wrote:
> En person har fjernet en del inventar fra en ejendom - flere personer
> så personen, da han bar inventaret ud og kørte tingene væk i sin
> varebil.

Altså vidner....og jeg antager at det ikke var hans eget inventar ?

> Politiet kan intet gøre i sagen, da manden har solgt tingene videre
> umiddelbart efter tyveriet.

Noget stemmer ikke her... Har politiet talt med manden, har han indrømmet at
ha taget inventaret og at han har solgt det?

> Politiet beretter, at det jo kan have været en anden person, der bar
> tingene ud i vedkommendes bil og kørte væk med inventaret.

Så har politiet ikke talt med manden, eller nægter han?

> Konklusion ? - Hvis du ikke tager tyven på fersk gerning, har du ingen
> muligheder for noget som helst ?

Du kan altid lave en anmeldelse, og desuden er der jo vidner til at bakke
anmeldelsen op.

Men noget siger mig at der er mere i den har sag end du har oplyst.. er det
noget med skilsmisse eller??

--
Rea721 AKA Leon Andrea leon@721.dk http://721.dk
Bevar Eskadrille 721 på Flyvestation Værløse