Teltcamping i Frankrig
Fra : N2000

Dato : 10-06-03 21:07

Hej,

Vi er et par gutter der har tænkt sig at tage til Saint Maxime eller Saint
Tropez, i Frankrig, i uge 31+32 på teltcamping (Kør selv).

Vi har bare desværre ikke kunne booke nogle pladser dernede da de er fyldte.

Er der nogen er jer der ved om der er gode muligheder for at få en plads
hvis man bare dukker op dernede?

Og er der evt. nogle hints til franske campingpladser som kunne være rare at
vide?

På forhånd tak

/Peter Melchiorsen

Fra : Peter Loumann

Dato : 10-06-03 21:42

On Tue, 10 Jun 2003 22:06:44 +0200, "N2000" <naked@pc.dk> wrote:

> [...]

>[...]
>Er der nogen er jer der ved om der er gode muligheder for at få en plads

Det kommer nok an på hvor mange I er, og hvor stort teltet er. Jeg er
vant til at cykle alene i F med et enmandstelt og er aldrig blevet
afvist. Jeg har godtnok ikke prøvet Middelhavskysten i højsæsonen,
derimod Alperne dagen før Tour de France (målbyen), eller måske var
det eftermiddagen før igen. Jeg kom ind, men dem der kom væsentlig
senere, blev afvist. Jeg ville tage chancen.

>Og er der evt. nogle hints til franske campingpladser som kunne være rare at
>vide?

Generelt? De ligger for det meste tæt, tit smukt på flodbredder, og er
af god kvalitet. "Camping Munipale", kommunale pladser, er som regel
gode og billige.

--
hilsen pl
http://huse-i-naestved.dk

Fra : N2000

Dato : 12-06-03 21:32

OK,

Tak for info Peter. Vi er 3 drenge i et 4mands telt. Vi er blevet enig om at
vi tager chancen, ellers tager vi længere ind i landet og finder en plads,
hvis det bliver nødvendig.

MVH Peter M