Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Canon A40, Hvor stor kort
Fra : L.K.

Dato : 08-06-03 12:29

Er der nogen her der ved hvor et compactflash kort man kan sætte i et Canon
A40.

-------------
LK
www.krall.dk

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 08-06-03 13:24

L.K. wrote:
> Er der nogen her der ved hvor et compactflash kort man kan sætte i et
> Canon A40.

Så stort som du kan få i CF type 1

Der står godtnok 128 mb i manualen, men det er nok et levn fra dengang
man trykte manualen, hvor man måske ikke kunne få dem større ?

--
M.v.h. Jan Vestergaard, Kildedalen 27, 3400 Hillerød
Email: jan@NOSPAMjve.dk Web: http://www.jve.dk

Fra : xylo

Dato : 08-06-03 13:24

Hvis jeg gad at checke det på Canons hjemmeside ville det nok tage under 2
min at finde ud af det. Men jeg gider ikke.

Søren.

Fra : Palle J

Dato : 08-06-03 13:56

> Canon

Så længe vi snakker CF kort er der "sikkert" ingen grænse. Som jeg har
forstået det styre CF kortet selv rammen, til forskel fra mange af de andre
typer ram hvor det er udstyret.

Fra : Michael T. Larsen

Dato : 10-06-03 18:05

Hej jeg bruger et 512 MB til mine ferie foto, mig digicam er et powershot
A40, Canon skriver godt nok at max er 128, men jeg tror som før omtalt at
det er fordi at det ikke kunne fåes størrer dengang.

Fra : Hellrider

Dato : 29-06-03 11:26

On Tue, 10 Jun 2003 19:04:33 +0200, "Michael T. Larsen"
<mtl@larsen.tdcadsl.dk> wrote:

Jeg har et 256Mb kort i min!! Funker fint....