Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
mindstore
Fra : Gaby

Dato : 07-06-03 12:14

Hej jeg har set at man kan få en slags mini hadisk man kan lager billeder
på den heder mindstore er der nogen der kan sige mig hvor den kan købes og
evt pris på sådan en

så leder jeg nok efter noget man ikke kan få et program eller en slags
fotomappe hvor dem jeg giver lov til kan side og se min billeder hjemme fra
på deres egen computer

storex@sol.dk

Fra : Claus Smith

Dato : 07-06-03 12:26

Kig på den tråd som er i nyhedsgruppen fra d. 6.6.03 kl. 14.25

Claus Smith

Fra : max

Dato : 07-06-03 12:53

> [...]
> fotomappe hvor dem jeg giver lov til kan side og se min billeder hjemme fra

De er vidst gået konkurs..-max-

Fra : Jens Tønnesen

Dato : 07-06-03 13:15

"Gaby" <dsl59572a@post.cybercity.dk> skrev i dk.fritid.foto:

>Hej jeg har set at man kan få en slags mini hadisk man kan lager billeder
>på den heder mindstore er der nogen der kan sige mig hvor den kan købes og
>evt pris på sådan en

Hold dig fra MindStor. Firmaet er krakket og produktet er ikke pengene
værd (efter min mening). Batteriet er simpelthen for dårligt og
menu-systemet er upraktisk opbygget.

Den store fordel ved MindStor frem for de andre på markedet var
muligheden for at tilslutte den til computeren via FireWire. Hvis man
har store billedfiler og mange af dem, så er det en stor fordel.

Kig derfor i stedet efter produkter, som kan køre USB 2.0, da det
giver nogenlunde den samme overførselshastighed som FireWire.

--
Jens Tønnesen - http://www.pressefoto.dk

Fra : max

Dato : 07-06-03 13:23

> [...]
>
> Kig derfor i stedet efter produkter, som kan køre USB 2.0, da det
> giver nogenlunde den samme overførselshastighed som FireWire.

Men de er stadig meget langsomme til at overføre fra kortene..?
-max-