Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
WWW.Foto-basen.Dk
Fra : Foto-basen.Dk

Dato : 07-06-03 08:19

Hej Venner

Foto-basen.Dk har fået et nyt look og der er kommet et point/karakter
system, hvor du/I kan give billedet karakter, men man skal være logget ind
for at kunne give karakteren, Jeg arbejder på at få sponsorgave til månedens
billede.

Ligeledes kan man se hvormange billeder den enkelte fotograf har uploadet.

Forsiden er stadig bestående af de sidste 24 uploadede billeder, de har ikke
den rigtige skalering, men det er også kun for at få en ide af billedet.

Inden for kort tid vil der komme et debatforum, hvor du/I kan komme med
ideer og ris og ros.

Jeg vil gerne høre jeres mening om siden og evt. fejl/ændringer til den.

Med venlig hilsen

WWW.Foto-basen.Dk
v/Thomas Christensen

Fra : Felix

Dato : 07-06-03 09:54

On Sat, 7 Jun 2003 09:18:31 +0200, Foto-basen.Dk wrote:

>Jeg vil gerne høre jeres mening om siden og evt. fejl/ændringer til den.

Ude til venstre er der noget sort tekst på en mørkeblå baggrund.
Hvad står der?

Fra : Lars [8210]

Dato : 07-06-03 10:14

Felix wrote:

fejl/ændringer til

> Ude til venstre er der noget sort tekst på en mørkeblå
baggrund.
> Hvad står der?

Ja jeg må også skruge op Text Size op på Largest for at læse
det...

Lars

e-mail: lars9999@NOSPAMexcite.com Remove the obvious.
Besuchen Sie meine Foto-links / Visit my Photo-links /
Besøg min Foto-links:
http://www.fotolinks.dk or http://www.photolinks.dk

Fra : WWW.Foto-basen.Dk

Dato : 07-06-03 11:52

Hej Venner

Teksten er ændret til grå/hvid håber det hjalp.

Med venlig hilsen

WWW.Foto-basen.Dk
v/Thomas Christensen

Fra : Gerner

Dato : 07-06-03 15:23

On Sat, 7 Jun 2003 12:51:54 +0200, "WWW.Foto-basen.Dk" <tc@foto-basen.dk> wrote
in dk.fritid.foto:

>Hej Venner
>
>Teksten er ændret til grå/hvid håber det hjalp.

Ser ikke ud til du kan bruge en opslagsgruppe.
2 gang i år du dummer dig med et opslag i en debatgruppe.

>Med venlig hilsen
>
>WWW.Foto-basen.Dk
>v/Thomas Christensen
>
>"Lars [8210]" <lars9999@NOSPAMexcite.com> skrev i en meddelelse

--
Gerner aka Gerner
http://www.vatsim.net/ Get a CID/PID

Fra : Max

Dato : 18-06-03 12:40

> Ser ikke ud til du kan bruge en opslagsgruppe.
> 2 gang i år du dummer dig med et opslag i en debatgruppe.

Måske skulle du selv prøve at læse lidt på usenet.dk...

/Max

Fra : Rune B. Broberg

Dato : 18-06-03 12:40

Max <maxses"ja det kan du tro@hotmail.com> wrote:

> Måske skulle du selv prøve at læse lidt på usenet.dk...

Hvorfor dog det? Et opslag om redesign af en hjemmeside hører da ingen
steder hjemme i dk.fritid.foto ...

--
Rune B. Broberg
Feel free to GPG-encrypt email sent to me. Keyid: 0x87CD3DBD

Fra : Max

Dato : 18-06-03 12:45

> Hvorfor dog det? Et opslag om redesign af en hjemmeside hører da ingen
> steder hjemme i dk.fritid.foto ...

Nix...men hvis vi skal lege politi skulle han måske svare korrekt på et
indlæg...

/Max

Fra : WWW.Foto-basen.Dk

Dato : 21-06-03 09:26

Til brugerne af nyhedgryppen

Jeg ved ikke hvordan denne mail er kommet i gruppen da jeg ikke har været
inde på nyhedsgrupperne længe, så gad vide hvem der ellers laver sjov med
andres adresser.

Med venlig hilsen

Foto-basen.Dk

Fra : Niels Ebbesen PowerB~

Dato : 08-06-03 00:08

Foto-basen.Dk wrote:
> Hej Venner
>
> Foto-basen.Dk har fået et nyt look og der er kommet ....cut..

Du poster off-topic, denne gruppe er ikke beregnet til opslag for
hjemmesider, det er kun tilladt at poste henvisninger til
billeder, og der er præcedens for, at det skal være med dybe
links direkte til det/de billed/er som udstilles.

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen