Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Flash til G1
Fra : Christian Menck

Dato : 05-06-03 14:25

Findes der nogle ikke-originale eksterne flashes til G1'eren som kan
anbefales? Jeg vil helst købe her i Danmark pga. garanti, demonstration etc.

De originale flashes synes jeg simpelthen er for dyre.

mvh
Christian

Fra : Jens Lundtofte

Dato : 06-06-03 09:20

Jeg har lige købt en Metz 44 AF 3 Canon til mit Canon G3 hos
www.ny-camera.net i Tyskland,
jeg har det til en pris på ca kr. 1250,00 leveret ved fordøren, det er en
lille tudse billigere end en
Canon Speedlite 420 EX her i Danmark.

Hilsen
Jens

Fra : J@N

Dato : 06-06-03 17:35

"Jens Lundtofte" <jens_lundtofte@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> www.ny-camera.net i Tyskland,
> jeg har det til en pris på ca kr. 1250,00 leveret ved fordøren, det er en

Helt ærligt, hvis du sammenligner uoriginalt købt i Tyskland med originalt
købt i DK, så hører alting op.
Hvad siger du i stedet til en Canon 420EX fra Tyskland til 1700,- leveret
ved bagdøren, det er der mere relevans i og så får du oven i købet en bedre
blitz

mvh Jan

Fra : Jens Lundtofte

Dato : 06-06-03 18:51

"J@N" <itjfSLETDETTE@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Hvad siger du i stedet til en Canon 420EX fra Tyskland til 1700,- leveret
> ved bagdøren, det er der mere relevans i og så får du oven i købet en

Rolig nu, en del af spørgsmålet lød "Findes der nogle ikke-originale
eksterne
flashes til G1'eren som kan anbefales?" jeg prøver blot at oplyse at der er
en
mulighed, men du læste måske ikke spørgsmålet?

Hilsen
Jens

Fra : Christian Menck

Dato : 06-06-03 22:36

Tak for hjælpen, begge to.

Fra : J@N

Dato : 07-06-03 08:12

> [...]
er
> en
> mulighed, men du læste måske ikke spørgsmålet?

Jo, jeg har læst spørgsmålet, men jeg svarede nu på dit indlæg!
Har du læst spørgsmålet, Christian skriver han helst vil købe i DK.

mvh Jan