Login fra Windows til OS X
Fra : Henry Lerche Madsen

Dato : 10-06-03 16:49

Hej!

Jeg vil gerne kunne logge ind fra Windows til OS X, derfor har jeg givet
tilladelse til Windows-arkivdeling i Deling under Systemindstillinger.
På Windowsmaskinen kan jeg også sagtens se min iMac men når jeg vil
logge ind kræves en adgangskode.
Havd er det lige for en kode, jeg syntes ikke lige jeg kan angive3 en
kode i Deling og jeg har prøvet med Admin, SU og helt uden kode men nej
nej.......det virker ikke...
hvad gør jeg galt ???

Henry Lerche Madsen

Fra : Bitbucket

Dato : 10-06-03 18:00

Henry Lerche Madsen <lerche@aarstiden.dk> wrote:

> [...]
> Havd er det lige for en kode, jeg syntes ikke lige jeg kan angive3 en
> kode i Deling og jeg har prøvet med Admin, SU og helt uden kode men nej

I Jaguaren går du ind i System Preferences -> Accounts, klik på din
konto og klik på Edit User..., intast password og sæt flueben i Allow
User to log in from Windows og klik OK
global village idiots. - Paul Ginsparg.