Heroes II
Fra : David Blangstrup

Dato : 08-06-03 08:30

Kan man få Heroes II til Mac OS X, og kan det køre på min 233 iMac 160
MB Ram? Og hvor får man fat i det henne, hvis det kan fås? En demo?

--
David Blangstrup
Læs Illustreret Tidende på

Fra : Jørgen Tietze

Dato : 08-06-03 08:49

David Blangstrup <firstname@home.lastname.dk> wrote:

> Kan man få Heroes II til Mac OS X, og kan det køre på min 233 iMac 160
> MB Ram? Og hvor får man fat i det henne, hvis det kan fås? En demo?

Man kan i al fald få Heroes of Migh and Magic IV til osx, jeg har dog
ikke prøvet det :)

- Jørgen

Fra : David Blangstrup

Dato : 08-06-03 10:23

Jørgen Tietze <tietze@mail.dk> wrote:

> Man kan i al fald få Heroes of Migh and Magic IV til osx, jeg har dog
> ikke prøvet det :)
>
> - Jørgen

Kan det mon køre på min maskine? (se første post i tråden) - og hvor får
man fat i det?

Fra : Jørgen Tietze

Dato : 08-06-03 12:10

David Blangstrup <firstname@home.lastname.dk> wrote:

> Kan det mon køre på min maskine? (se første post i tråden) - og hvor får
> man fat i det?

Hmm, jeg kan ikke finde det på macgame.dk, men de har det på den
Amerikanske apple store. Men minimums kravene lyder:

Power Macintosh G3 350 MHz or Greater
750 MB hard disk space
192 MB RAM

Det kan være at det kan køre på din maskine, men det vil nok ikke køre
så fantastisk hurtigt

Men det kan da være at en lidt ældre version kan, f.eks. II'eren som du
startede med at spørge efter, men jeg har kun fundet IV'eren.

På denne side har jeg dog fundet ud af at der blandt andet findes en
II'er som kan køre på macintosh:

http://www.strategyplanet.com/homm/mac/games/games.html

Søg lidt på google, så kan det være du finder ud af noget mere eller
måske er der en som har en han gerne vil af med

- Jørgen

Fra : David Blangstrup

Dato : 08-06-03 13:44

> [...]

> Søg lidt på google, så kan det være du finder ud af noget mere eller
> måske er der en som har en han gerne vil af med

Tak for hjælpen, Jørgen

Fra : Michael Holm

Dato : 08-06-03 14:04

David Blangstrup <firstname@home.lastname.dk> wrote:

> Tak for hjælpen, Jørgen
alle de spillespørgsmål for tiden jeg syntes Apples hjemmeside er
genial til at finde demo'er på:
http://www.apple.com/games/
de har også den omtalte IV til download:

http://www.apple.com/downloads/macosx/games_demoupdates/heroesofmightand
magiciv.html
--
Michael T. Holm
http://ki-aikido.homepage.dk

Fra : David Blangstrup

Dato : 08-06-03 15:19

Michael Holm <michael.holmREMOVE@Removeanthro.ku.dk> wrote:

> [...]
> genial til at finde demo'er på:
> http://www.apple.com/games/
> de har også den omtalte IV til download:

Normalt bruger jeg PS2 da min iMac 233 har verdens mest skod grafikkort
- så Heroes II ville sikkert passe den godt, men det er nok ikke til X.
Tak for linkene! De brækker for resten ikke her, hvis du sætter <>
omkring dem.

Fra : Poul Skovmand Thingh~

Dato : 08-06-03 18:44

Michael Holm <michael.holmREMOVE@Removeanthro.ku.dk> wrote:

> http://www.apple.com/games/
> de har også den omtalte IV til download:

> [...]

Nope, det er en opdatering.
--
Mvh. Poul