iPhoto?
Fra : Thomas Heinesen

Dato : 07-06-03 16:28

Når jeg tilslutter mit still-kamera til macen, og åbner iPhoto får jeg
kun mulighed for at overføre alle billederne. Findes der et bedre
program hvor man kan se indholdet på kameraet og så vælge hvilke
billeder man vi hive over på computeren?
Kameraet bliver ikke til et ikon på skrivebordet, så jeg kan heller ikke
gøre det ad den vej.
Thomas

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 07-06-03 16:30

Thomas Heinesen <heinesen@mail.dk> wrote:

> [...]
> billeder man vi hive over på computeren?
> Kameraet bliver ikke til et ikon på skrivebordet, så jeg kan heller ikke

Du kan vælge at bruge programmet Billedoverførsel istedet. Det ligger i
din Program-mappe. Bare luk iPhoto når det er startet og start
Billedoverførsel istedet. Her kan du vælge at se et preview af alle
billederne og overføre enkelte af dem.

--
Mvh.
René Frej Nielsen

Fra : Lone Koefoed

Dato : 08-06-03 13:37

In article <3EE20468.8010205@mail.dk>,
> [...]

> program hvor man kan se indholdet på kameraet og så vælge hvilke
> billeder man vi hive over på computeren?

Image Capture kan også gøre det. (Er det mon i virkeligheden det sammen
som Billedoverførsel?)

Jeg aner ikke, hvor jeg har ImageCapture fra, men jeg er glad for det.

--
Lone

Fra : Morten Lind

Dato : 08-06-03 13:58

Lone Koefoed <karotte@mac.com> wrote:

> Image Capture kan også gøre det. (Er det mon i virkeligheden det sammen
> som Billedoverførsel?)

Ja da
M.
--
[2000]..hverken enten eller, blot både og...(ML)

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 08-06-03 14:28

Lone Koefoed <karotte@mac.com> wrote:

> mage Capture kan også gøre det. (Er det mon i virkeligheden det sammen
> som Billedoverførsel?)
>
> Jeg aner ikke, hvor jeg har ImageCapture fra, men jeg er glad for det.

Find programmet "Billedoverførsel".
Vælg "Vis Info" og drej pilen ved "Navn og endelse"

Vi er allesammen skabsangelsaksere

/Preben
--
Preben Bødker Nielsen