LaCie PocketDrive der ikke vil mounte
Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 04-06-03 22:37

Jeg har sådan et LaCie PocketDrive på 30 GB, som ikke vil mounte på min
Pismo med OS X. Jeg har formateret disken fornyligt og den er helt tom.

Starter jeg Mac'en med disken i Firewire porten vil den slet ikke boote.

Wierd ?!

Disk Utility kan ikke se disken og heller ikke Apple System Profiler.

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : Michael Holm

Dato : 05-06-03 09:07

> [...]
>
> Wierd ?!
>
> Disk Utility kan ikke se disken og heller ikke Apple System Profiler.
har ingen rigtig løsning.. men har også oplevet engang imellem at hvis
man har en firewire disk til så står den og hænger ved opstart...
(sjældent men set

vil den ses via en os 9 mac ?

--
Michael T. Holm
http://ki-aikido.homepage.dk

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 05-06-03 09:18

Michael Holm <michael.holmREMOVE@Removeanthro.ku.dk> wrote:

> har ingen rigtig løsning.. men har også oplevet engang imellem at hvis
> man har en firewire disk til så står den og hænger ved opstart...
> (sjældent men set
>
> vil den ses via en os 9 mac ?

Nej - portene er sandsynligvis brændt af. Sætter jeg et USB kabel i er
der ingen problemer.

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/