Microsoft Net Meeting
Fra : Dan Henriksen

Dato : 04-06-03 13:05

Hej,

Jeg har en PC ven der gerne vil chatte med mig (hvor dejligt) via webcam og
Net Meeting. Mig bekendt ka man ikke bruge NM på Mac'en. Hvad kan jeg gøre
for at få dette til at virke.

Jeg skal lige sige at jeg endnu ikke har købe et webcam. Hvilket bør jeg
vælge? Nogen der har erfaringer i dette?

Dan

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 04-06-03 14:52

Dan Henriksen <dan@1way2print.net> writes:

> Jeg har en PC ven der gerne vil chatte med mig (hvor dejligt) via
> webcam og Net Meeting. Mig bekendt ka man ikke bruge NM på
> Mac'en. Hvad kan jeg gøre for at få dette til at virke.

Hvis du kører OS X er en løsning måske at installere Gnome
Meeting. Har ikke prøvet, men forestiller mig at det er muligt med
Fink.

-j

--
Så er det officielt: Der er en unge på vej!
Estimated time of arrival: 27. september 2003.

Fra : Dan Henriksen

Dato : 04-06-03 15:20

in article 80d6huosqs.fsf@alfred.skaarup.org, Janus Sandsgaard at
spam@janus.dk wrote on 04/06/03 15:51:

> Hvis du kører OS X er en løsning måske at installere Gnome
> Meeting. Har ikke prøvet, men forestiller mig at det er muligt med
> Fink.

Jeg bruger både 9 (gammel PowerMac) og OSX - mest OSX

Dan

Fra : Bitbucket

Dato : 04-06-03 19:29

Dan Henriksen <dan@1way2print.net> wrote:

> [...]
>
> Jeg skal lige sige at jeg endnu ikke har købe et webcam. Hvilket bør jeg
> vælge? Nogen der har erfaringer i dette?

Du skal have fat i ohphoneX, den er ganske gratis og NetMeeting
kompatibel.

http://xmeeting.sourceforge.net/ohphoneX-docs/ohphoneX.html
global village idiots. - Paul Ginsparg.

Fra : Mogens Thyregod

Dato : 04-06-03 21:37

Bitbucket <bitbucket@devnull.invalid> wrote:

> Du skal have fat i ohphoneX, den er ganske gratis og NetMeeting
> kompatibel.
>
> http://xmeeting.sourceforge.net/ohphoneX-docs/ohphoneX.html

Findes der noget lignende til præ-X ?

--
mvh.
Mogens Thyregod

Fra : Bitbucket

Dato : 04-06-03 22:51

Mogens Thyregod <moth@mothsoft.dk> wrote:

> Findes der noget lignende til præ-X ?

Efter sigende skulle iVisit være NetMeeting kompatibel.
global village idiots. - Paul Ginsparg.

Fra : (Lars Kristian Søren~

Dato : 06-06-03 08:47

Bitbucket <bitbucket@devnull.invalid> wrote:

> Du skal have fat i ohphoneX, den er ganske gratis og NetMeeting
> kompatibel.

Har du nogle praktiske erfaringer med den? Jeg er lidt interesseret i at
prøve den...

Lars Kr. Sørensen
musiker og musikpædagog

Fra : Dan Henriksen

Dato : 06-06-03 10:06

Tak for svarene, der er noget at grave i, nogen der har erfaringer i sys 9?

Dan