Skærmvurdering?
Fra : Morten Lind

Dato : 03-06-03 18:07

God aften alle

Hvilken skærm er bedst:

1.: Apple Multiple Scan 14 Display

2.: AudioVision Display 14

(den skal bruges til grafisk arbejde - den skal holde værktøjer m.m. og
ikke mere)

På forhånd tak,
Morten Lind
--
[2730]..når fantasien får luft, blæser nye vinde..(ML)

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 03-06-03 20:41

mortenlind@mail.tele.dk (morten lind) writes:
>1.: Apple Multiple Scan 14 Display
>
>2.: AudioVision Display 14
>
>(den skal bruges til grafisk arbejde - den skal holde værktøjer m.m. og
>ikke mere)

Så er det nærmest ligegyldigt. Min ene værktøjsskærm er en Multiple Scan
14 og på G3'eren er det en 17" Apple. Fungerer upåpklageligt, sålænge det
blot er som opbevaringsplads for paletter og den slags.

--
Frank Løkkegaard
Tlf. 75 51 43 11 * Fax 75 51 47 11

Fra : Morten Lind

Dato : 04-06-03 10:06

Frank Løkkegaard <fl@net.dialog.dk> wrote:

> Så er det nærmest ligegyldigt. Min ene værktøjsskærm er en Multiple Scan
> 14 og på G3'eren er det en 17" Apple. Fungerer upåpklageligt, sålænge det
> blot er som opbevaringsplads for paletter og den slags.

Tak Frank, men i mellemtiden har kortets udgang truffet valget for
mig.....det er nemlig den underlige udgang, der passer til AV-skærmene,
så deeeet

Jeg synes bare, at MultipleScan´en er lidt pænere i skærmbilledet - den
er ikke så pågående som AV´en - hvis du forstår?

Og så har AV´en kun 480x640 eller noget i den retning, men pyt - som du
selv siger - til værktøjer er den fin.

Hej fra
Morten
--
[2000]..hverken enten eller, blot både og...(ML)