ny eudora
Fra : Lone Koefoed

Dato : 03-06-03 15:39

Ved et rutinetjek opdagede jeg i dag, at Eudora er kommet som
beta-version i udgave 6.0b
Jeg har lige opdateret, men ved endnu ikke, hvordan den udmærker sig for
alvor. Der er noget med, at den kan håndtere junk og så'n bl.a.

Tænkte, at der var andre, der godt gad have den viden :)
--
Lone

Fra : Henrik Münster

Dato : 03-06-03 21:57

Lone Koefoed <karotte@mac.com> wrote:

> [...]
> alvor. Der er noget med, at den kan håndtere junk og så'n bl.a.
>
> Tænkte, at der var andre, der godt gad have den viden :)

Jeg var glad for Eudora i mange år, men gik sidste år over til Apple
Mail. Jeg kan nu godt savne den lidt mere rå Eudora stil. Med Eudora ved
man, hvad der foregår. Mail ser enormt pæn ud, men hvad der egentlig
foregår er ofte skjult.
Jeg har således lige opdaget, at mine afsendte e-mail for det
sidste lange stykke tid er væk. Jeg tror, det er fordi, jeg har sat Mail
til at beholde en kopi af afsendt e-mail på serveren. Og den
IMAP-server, min udbyder har, er ikke helt kompatibel. Det er noget med,
at man kun må oprette undermapper til ind-mappen og ikke sideordnede
mapper. Mail kan derfor ikke oprette en mappe til slettet e-mail og
åbenbart heller ikke en til afsendt. Jeg har længe vidst, at min
slettede e-mail bare var væk. Jeg har vist kun slettet én ved en fejl.
Men det er min afsendte åbenbart også. Til gengæld har jeg i aften
fundet ud af, at man bare skal lade være med at sætte kryds i feltet med
at gemme en kopi på serveren. Så bliver kopien i stedet gemt hjemme på
harddisken. Jeg synes nu ikke, det er videre tydeligt, at det forholder
sig sådan.
--
Henrik Münster
Esbjerg