www.b-one.nu og IE
Fra : gunner carstens

Dato : 03-06-03 11:45

Jeg har en ven der behøver at få sin mail hjem fra b-one.nu's
hjemmeside. Men han kan ikke komme ind på siden via IE. Jeg har prøvet
siden med adskillige browsere (på linux og windows) og alle kan de godt
vise b-one.nu's hjemmeside. Men på min gamle iMac (OS8.6) kan IE heller
ikke vise siden.

Han bruger OSX (jeg ved ikke lige hvilken version af IE han bruger).

Kan nogen oplyse mig om man med nogen version af IE kan komme ind på
siden eller hvad man kan gøre for at få IE til at vise siden på en mac ?

http://www.b-one.nu

tak!
mvh Gunner

Fra : Michael Holm

Dato : 03-06-03 12:13

gunner carstens <gunner@internetsnedkeren.dk> wrote:

> [...]
>
> Kan nogen oplyse mig om man med nogen version af IE kan komme ind på
> siden eller hvad man kan gøre for at få IE til at vise siden på en mac ?

det var da pusigt, jeg har lige været inde og oprette et domæne hos dem
for 5 min. siden anyway jeg brugte Safari under Mac OS X 10.2.6
--
Michael T. Holm
http://ki-aikido.homepage.dk

Fra : Martin Edlich

Dato : 03-06-03 12:22

On Tue, 03 Jun 2003 12:45:02 +0200, gunner carstens wrote:

> Kan nogen oplyse mig om man med nogen version af IE kan komme ind på
> siden eller hvad man kan gøre for at få IE til at vise siden på en mac ?

Hvilken pervers årsag er der til at han vil bruge lige netop IE?
--
MVH
Martin Edlich

Far til fem.

Fra : gunner carstens

Dato : 03-06-03 12:41

> Hvilken pervers årsag er der til at han vil bruge lige netop IE?
he he, han ved ikke meget om computere og havde aldrig hørt om safari da
jeg spurgte ham, så han bruger vel bare det der er med fra starten af
(det var vise default browseren i de første OSX, ikke?).
mvh Gunner

Fra : Michael Holm

Dato : 03-06-03 13:18

> [...]
> jeg spurgte ham, så han bruger vel bare det der er med fra starten af
> (det var vise default browseren i de første OSX, ikke?).

så må vi heller hjælpe ham lidt her er link til download af Safari:
http://www.apple.com/downloads/macosx/apple/safari.html

(fylder 3.7 mb)
--
Michael T. Holm