imovie film til pc powerpoint præsentation~
Fra : jakob

Dato : 03-06-03 10:00

Jeg skal på fredag klippe et lille stykke film via imovie der skal bruges i
en pc powerpoint præsentation. Jeg kan ikke lige huske om det giver
problemer på pc'en at imovie er begrænset til quicktime film, så hvis du har
prøvet det hører jeg gerne fra dig.

Hvis du evt har en stump film liggende lavet i quicktime via imovie kan jeg
jo hente den og prøve

Venlig hilsen

Jakob H K

Fra : Bitbucket

Dato : 03-06-03 21:52

jakob <ingen@mail.com> wrote:

> [...]
> prøvet det hører jeg gerne fra dig.
>
> Hvis du evt har en stump film liggende lavet i quicktime via imovie kan jeg

Du kunne jo læse denneher!

http://www.unlv.edu/projects/THREAD/instructional_materials/pdfs/msoppt-
DigitalVideo.pdf
global village idiots. - Paul Ginsparg.

Fra : Jakob

Dato : 03-06-03 22:59

In article <1fw0255.1hnjyvps6pebhN%bitbucket@devnull.invalid>,
bitbucket@devnull.invalid says...
> Du kunne jo læse denneher!
>
> http://www.unlv.edu/projects/THREAD/instructional_materials/pdfs/msoppt-

Det er ikke det at indsætte en fil der er problemet, det kan jeg sagtens
finde ud af. Problemet er at sidst jeg redigerede via imovie, gemte som
quicktime og derefter brugte filen på en pc så det mildest talt ikke
kønt ud, og jeg har ikke kunne få en forklaring på hvorfor.

Jeg har på fornemmelsen at der ikke er fuld kompabilitet mellem pc
udgaven af quicktime og mac udgaven, dette var årsagen til mit
spørgsmål.

Altså for at præcisere, jeg er mere ude på at undersøge om det kan lade
sig gøre med et godt resultat, og spørgsmålet skulle spare mig noget
tid, der er ingen grund til at rode med det hvis det ikke kan lykkedes.

Venlig hilsen

Jakob