Valg af flere filer i osx??
Fra : Lars Brink

Dato : 02-06-03 10:14

Jeg har et stort problem i osx. Jeg kan ikke vælge flere filer i finder ved
at holde shift nede som i os9. Man kan godt vælge flere men kun hvis de
ligger lige under hinanden. Jeg kan ikke vælge forskellige filer placeret
forskellige steder i samme vindue på én gang.

Er der en løsning på dette?

På forhånd tak
Hilsen Lars

Fra : Morten Jørgensen

Dato : 02-06-03 10:19

Hej,

On Mon, 02 Jun 2003 11:14:22 +0200, Lars Brink wrote:
> [...]
> ligger lige under hinanden. Jeg kan ikke vælge forskellige filer placeret
> forskellige steder i samme vindue på én gang.

Brug æble-tasten i stedet for shift.

Mvh,
Morten

Fra : Lars Brink

Dato : 02-06-03 10:43

ha-ha...var det virkeligt så enkelt...jeg føler mig helt flov

....tak for svaret Morten...

d. 02/06/03 11:19 skrev Morten Jørgensen på mojo@daemon.uu.dk i artiklen
slrnbdm5k8.2494.mojo@osiris.daemon.uu.dk: