eftelyses: Lækre billeder af binær hhv. pe~
Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 01-06-03 14:40

Til at illustrere nogel pointer om, hvad Open Source går ud på skal
jeg bruge noget lækkert grafik, der viser binærkode hhv. noget kode i
C eller perl. Nogen der har noget liggende eller kender nogle URL'er?
Kunne ikke umiddelbart finde noget godt på Google.

-j

--
Så er det officielt: Der er en unge på vej!
Estimated time of arrival: 27. september 2003.

Fra : Morten Lind

Dato : 01-06-03 16:11

Janus Sandsgaard <spam@janus.dk> wrote:

> [...]
> C eller perl. Nogen der har noget liggende eller kender nogle URL'er?
> Kunne ikke umiddelbart finde noget godt på Google.

Hej Janus

Hvis jeg forstår dig rigtigt, så er det nemt:

Du sætter bare MacSOUP op til at hente en binær gruppe......når du så
vil se et binært indlæg, så har du koden.......hokus - pokus -

Men det er måske ikke det?

Iøvrigt hører jeg lige i radioen, at Luffe er død......men han var også
gammel -

Hej fra
Morten
--
[2730]..når fantasien får luft, blæser nye vinde..(ML)

Fra : Henry Lerche Madsen

Dato : 01-06-03 18:11

> [...]
>
> Du sætter bare MacSOUP op til at hente en binær gruppe......når du så
> vil se et binært indlæg, så har du koden.......hokus - pokus -

Nej det tror jeg rent faktisk ikke det er, det som Janus søger er hvis jeg
har forstået det ret, billeder af selve programeringskoderne til et givent
program vist i koderne C & perl...

Venligst
Henry Lerche Madsen

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 01-06-03 19:40

"Henry Lerche Madsen" <lerche@aarstiden.dk> writes:

> Nej det tror jeg rent faktisk ikke det er, det som Janus søger er
> hvis jeg har forstået det ret, billeder af selve
> programeringskoderne til et givent program vist i koderne C &
> perl...

Det er begge dele. Og jeg har både binære sager og perl-kode, men jeg
har ikke så meget tid til og er derfor mest nysgerrig på, om nogen
tilfældigvis er stødt på noget lækker grafik til formålet.

-j

Fra : Martin Edlich

Dato : 01-06-03 20:27

http://m.flahault.free.fr/downloads/matrix2.sit
--
MVH
Martin Edlich

Far til fem.

Fra : Flemming Rubini

Dato : 01-06-03 20:38

> http://m.flahault.free.fr/downloads/matrix2.sit

Lattergas

vh Flemming Rubini

Fra : Sebastian Adorján Dy~

Dato : 01-06-03 22:24

Hej Janus.

Janus Sandsgaard <spam@janus.dk> wrote:
[snip]

> Det er begge dele. Og jeg har både binære sager og perl-kode, men jeg
> har ikke så meget tid til og er derfor mest nysgerrig på, om nogen
> tilfældigvis er stødt på noget lækker grafik til formålet.

Skal jeg sende dig en screndump af et Macperl-vindue????

S/eb

> -j

DK-8220 Brabrand - +45 86 25 10 50

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 02-06-03 12:22

sadyhr@mail.tele.dk (Sebastian Adorján Dyhr) writes:

> Skal jeg sende dig en screndump af et Macperl-vindue????

Ja, hvis det er pænt og illustrativt.<tm>.

-j

Fra : Sebastian Adorján Dy~

Dato : 03-06-03 21:17

Hej Janus

Janus Sandsgaard <spam@janus.dk> wrote:

> Ja, hvis det er pænt og illustrativt.<tm>.

Specielt pænt er det næppe, det er bare en æble-skift-tre af noget kode
i stil med flg, som du selv må afgøre, om er pænt

/Seb

Perl -Sx "{0}"; Exit {Status}
#!perl

use Text::ParseWords;
use Mac::AppleEvents;

$line = MacPerl::Ask("Command line to execute:")
or exit 0;

@cooked = &quotewords('\s+', 0, $line);
@raw = &quotewords('\s+', 0, $line);

for $cooked (@cooked) {
$raw = shift @raw;
if ($cooked !~ /[*?]/ || $raw =~ /['"\\]/) {
push(@done, $cooked);
} else {
push(@done, glob $cooked);
}
}

if ($done[0] eq "perl") {
shift @done;
}

$args = "{\"" . join("\", \"", map { s/(["'])/\\$1/g; $_ } @done) .
"\"}";

MacPerl::DoAppleScript qq{
tell the current application
ignoring application responses
do script $args
end ignoring
end tell
}

# $args = "["" . join("", "", @done) . ""]";
#
# $evt = AEBuildAppleEvent("misc", "dosc", typeApplSignature, "McPL", 0,
0,
# "'----': $args") or die $^E;
# $rep = AESend($evt, kAENoReply) or die $^E;
#
# AEDisposeDesc $evt;
# AEDisposeDesc $rep;

Fra : Christian Bech

Dato : 01-06-03 22:21

Janus Sandsgaard <spam@janus.dk> skrev:

> [...]
>C eller perl. Nogen der har noget liggende eller kender nogle URL'er?
>Kunne ikke umiddelbart finde noget godt på Google.

Pas. Men du kan få noget PerlPoetry.
--
Christian

"jeg kender en der er medlem af Harry Krisna"
- Chokmah Mogensen

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 02-06-03 12:21

Christian Bech <christian.bech@mail.tele.dk> writes:

> Pas. Men du kan få noget PerlPoetry.

Gerne. Hvad er det?

-j

Fra : Christian Bech

Dato : 02-06-03 13:23

Janus Sandsgaard <spam@janus.dk> skrev:

>Gerne. Hvad er det?

Se fx "Camels and Needles: Computer Poetry Meets the Perl
Programming Language" i
http://www.theperlreview.com/Issues/The_Perl_Review_0_1.pdf

Hvordan kan det forresten være at jabber (Fire) ikke brokker sig, når
jeg prøver på at lave christian@jabber.org? I stedet går den offline.
Er det et symptom på at brugernavnet er optaget?

Bech@jabber.com gik derimod fint.

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 02-06-03 13:56

> [...]

> når jeg prøver på at lave christian@jabber.org? I stedet går den
> offline. Er det et symptom på at brugernavnet er optaget?

Jeg bruger ikke Fire (men Gabber til Linux og PSI til OS X), men de
lyder plausibelt.

> Bech@jabber.com gik derimod fint.

Vil straks tilføje dig, så jeg har noget oversringshandle på, mens jeg
sidder og skriver projekt (mens resten af verden vader i bajere og
sandaler uden for).

-j

Fra : Christian Bech

Dato : 03-06-03 22:17

Janus Sandsgaard <spam@janus.dk> skrev:

>Jeg bruger ikke Fire (men Gabber til Linux og PSI til OS X), men de
>lyder plausibelt.

Og det er dumt at spørge dig om en god klient til Windows, ikke?

>Vil straks tilføje dig, så jeg har noget oversringshandle på, mens jeg
>sidder og skriver projekt (mens resten af verden vader i bajere og
>sandaler uden for).

Gør det endelig. Det er rart at have nogen at lide med. Mit kontor
bliver kvælende varmt om sommeren, så pånær bajerne er sommeren meget
nærværende.

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 05-06-03 13:19

Christian Bech <christian.bech@mail.tele.dk> writes:

> Og det er dumt at spørge dig om en god klient til Windows, ikke?

Jo, men kast et blik på jabber.org.

> Gør det endelig. Det er rart at have nogen at lide med. Mit kontor
> bliver kvælende varmt om sommeren, så pånær bajerne er sommeren
> meget nærværende.

Fem dage til aflevering og stadig i kælderen. Savner regn og torden.

-j