e-Boks og Jyske Bank og Mac ??!!
Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 01-06-03 11:36

Nysgerrig som jeg jo er, så ville jeg gerne se hvad e-Boks egentlig er,
men umiddelbart virker deres demo ikke i Safari og Jyske Bank står ikke
blandt de banker der er med.

Er der nogen her som benytter e-Boks ?

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 01-06-03 11:56

> Nysgerrig som jeg jo er, så ville jeg gerne se hvad e-Boks egentlig er,
> men umiddelbart virker deres demo ikke i Safari og Jyske Bank står ikke
> blandt de banker der er med.
>
> Er der nogen her som benytter e-Boks ?

Ja, men det funker vist kun på PC. Jeg bruger det kun til kontoudtog fra
banken og når det har med banken at gøre, så kræver de at man logger ind
i eboks fra sin netbank = Windows.

--
Mvh.
René Frej Nielsen

Fra : Morten Lind

Dato : 01-06-03 12:28

René Frej Nielsen <spam02@tdcadsl.dk> wrote:

> Ja, men det funker vist kun på PC. Jeg bruger det kun til kontoudtog fra
> banken og når det har med banken at gøre, så kræver de at man logger ind
> i eboks fra sin netbank = Windows.

Nej nej, René.......alt dét har jeg ordnet for Jer for et (næsten) halvt
år siden, hæ - hæ......nap I bare en e-boks.....tilmeld de forskellige
offentlige myndigheder, privatkapitalistiske pengeinstitutter og andre i
samme genre og opdag, der overhovedet ingen bevægelse er på e-boks

Virker fint på Machintosh - men er mere eller mindre overflødig.....(hæ,
hæ - solen skinner).
M.
--
[2730]..når fantasien får luft, blæser nye vinde..(ML)

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 01-06-03 19:06

Morten Lind <mortenlind@mail.tele.dk> wrote:

> [...]
> offentlige myndigheder, privatkapitalistiske pengeinstitutter og andre i
> samme genre og opdag, der overhovedet ingen bevægelse er på e-boks

Kan du se dine kontoudtog og lign. på Mac'en? Jeg har BG Bank og for at
kunne se mine kontoudtog (ikke at jeg bruger dem...) skal jeg logge på
e-boks via netbanken.

Fra : Martin Petersen

Dato : 01-06-03 19:38

> [...]

> Kan du se dine kontoudtog og lign. på Mac'en? Jeg har BG Bank og for at
> kunne se mine kontoudtog (ikke at jeg bruger dem...) skal jeg logge på

Snakker vi VPC? Man kan på min netbank (Arb. Landsbank) gemme udtogene
fra e-boks'en, de ligger som pdf-filer, og så kan man gemme dem på det
dér grimme windows-skrivebord ...

v.h
MartinP

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 01-06-03 21:07

Martin Petersen <martinmarius@petersen.mail.dk> wrote:

> Snakker vi VPC? Man kan på min netbank (Arb. Landsbank) gemme udtogene
> fra e-boks'en, de ligger som pdf-filer, og så kan man gemme dem på det
> dér grimme windows-skrivebord ...

Ja, sådan fungerer det også med BG Bank, men det kræver en PC'er eller
VPC for at komme til dem. Det er dog ikke det store problem, når selve
netbanken også kræver det.

Fra : Morten Lind

Dato : 01-06-03 12:24

> Nysgerrig som jeg jo er, så ville jeg gerne se hvad e-Boks egentlig er,
> men umiddelbart virker deres demo ikke i Safari og Jyske Bank står ikke
> blandt de banker der er med.
>
> Er der nogen her som benytter e-Boks ?

Ja da - har haft e-boks siden den blev lanceret - virker i Camino(nu)
M.
--
[2730]..når fantasien får luft, blæser nye vinde..(ML)