M$ igen, igen.
Fra : Martin Bredthauer

Dato : 31-05-03 09:41

For h...... da, er der ingen der kan se længere end til den næste $
seddel. Endnu engang er det lykkedes M$ at betale sig ud af en truende
retsag og samtidigt få presset deres teknologi ind i tidl. lukket land.
(denne gang AOL og dermed TimeWarner.)

http://news.bbc.co.uk/2/hi/business/2949778.stm

--
Mvh Martin
| OpenOffice på MacOS X: www.talentmedia.dk/openoffice/ |

Fra : Bitbucket

Dato : 31-05-03 10:21

Martin Bredthauer <spam_spam_spam@talent.dk> wrote:

> [...]
> seddel. Endnu engang er det lykkedes M$ at betale sig ud af en truende
> retsag og samtidigt få presset deres teknologi ind i tidl. lukket land.

Money talks, bullshit walks!
global village idiots. - Paul Ginsparg.

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 31-05-03 16:00

Hej Martin

- Og dermed også Netscape!!!!!!!!!!!! - Netscape er jo nu delvist ejet af
Warner....

For mig minder det efterhånden mistænkeligt meget om en gevaldig gang
korruption!

- Og jeg fristes igen til at citere Gale Gates' udtalelse for nogle år
siden... "I want the power, no matter the cost!".

Desuden bliver de ved med at sende mails og newsletters til mig på trods
af, at jeg har henvendt mig både skriftligt og mundtligt til dem og
forlangt, at jeg bliver fjernet fra deres databaser med undtagelse af de 2
programmer, jeg har reg. hos dem - Word 5.1 og MSO 4.2.1. Men de er
åbenbart komplet ligeglade.

Så nu bliver det næste et skridt, som de nok ikke vil blive særligt glade
for, nemlig en politianmelse for spam. Jeg har samlet nødvendigt
dokumentation nok til det, og vi er flere herovre, der agter at gå med i
det.

#€#"#€"#€"#*ØØÆL)()=/&/&()() - hvis nogen kan regne ud, hvad det skal stå
for!!!!

mvh. Erik Richard

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 31-05-03 17:08

> - Og dermed også Netscape!!!!!!!!!!!! - Netscape er jo nu delvist ejet af
> Warner....

Netscape hører under AOL/TimeWarner.

> For mig minder det efterhånden mistænkeligt meget om en gevaldig gang
> korruption!

Det virker lidt underligt, ja.

> - Og jeg fristes igen til at citere Gale Gates' udtalelse for nogle år
> siden... "I want the power, no matter the cost!".

Hvornår har han sagt det? Jeg kan ikke finde det på nettet.

--
Mvh.
René Frej Nielsen

Fra : Morten Lind

Dato : 31-05-03 17:45

René Frej Nielsen <spam02@tdcadsl.dk> wrote:

> Netscape hører under AOL/TimeWarner.

> Det virker lidt underligt, ja.

> Hvornår har han sagt det? Jeg kan ikke finde det på nettet.

Nej, nej.....ikke igen Eller var det på MediaMac, eller på......?
Skal vi ikke bare aftale, at det har han nok sagt, og det nåede ikke at
komme med på nettet......

Nå, undskyld jeg blander mig - se venligst bort fra min uartikulerede
sentens

Hej fra
Morten, der under ingen omstændigheder bifalder cencur
--
[2000]..hverken enten eller, blot både og...(ML)

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 31-05-03 20:41

Morten Lind <mortenlind@mac.com> wrote:

> Nej, nej.....ikke igen Eller var det på MediaMac, eller på......?
> Skal vi ikke bare aftale, at det har han nok sagt, og det nåede ikke at
> komme med på nettet......

Hæ hæ...

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 01-06-03 01:03

fHej René

René Frej Nielsen wrote:

> Netscape hører under AOL/TimeWarner.

Under koncernen ja, men dog stadig reg. som et selvstændigt selskab.

> [.....]
>
> Hvornår har han sagt det? Jeg kan ikke finde det på nettet.

Jeg kan ikke huske den eksakte dato - desværre! - Men det var i et interview
på CNN i 1998-99. Jeg mener, det var i forbindelsen med, at frigivelsen af
Windows 2000 endnu engang blev udskudt. Intervieweren gik ret hårdt til ham,
og BG blev fuldstændig rasende, da intervieweren spurgte, om ikke det snart
var på tide, at de overholdt, hvad de lovede deres kunder... Gates røg op af
stolen og nærmest sprang rundt i studiet, så kameraet havde svært ved at følge
ham. - Og han råbte og skreg "I want the power, no matter the cost" flere
gange, indtil intervieweren simpelthen afbrød og gik videre til næste indslag.

Hm... Svjh. var det ganske kort efter, at Pentagon havde nægtet at gå over til
Windows baserede computersystemer, så det har nok været i forsommeren 99 og
ikke sen efterår 98...

mvh .Erik Richard

Fra : Peter Kiil

Dato : 02-06-03 00:39

Erik Richard Sørensen - kml.ers@mail1.stofanet.dk on 01/06/03 2:03 wrote:

> [...]
> Windows baserede computersystemer, så det har nok været i forsommeren 99 og

Lyder meget troværdigt. Hvis det virkelig var sandt ville det filmklip da
være tilgængeligt overalt i verden. Hvis et klip hvor den stakkels mand får
en kage i hovedet er at finde overalt, mon så ikke et klip hvor han springer
rundt og råber 'I want the power, no matter the cost' på CNN ville være mere
spændende? Og du kalder ham 'Gale Gates'...?

--
/peter

Fra : Christian Bech

Dato : 02-06-03 08:09

Peter Kiil <spam@kiil.net> skrev:

> [...]
>rundt og råber 'I want the power, no matter the cost' på CNN ville være mere

Det findes der sikkert en udmærket og plausibel forklaring på. Jeg
venter fx i spænding...
--
Christian

"jeg kender en der er medlem af Harry Krisna"
- Chokmah Mogensen

Fra : Peter Jespersen

Dato : 01-06-03 17:30

On Sat, 31 May 2003 10:40:37 +0200, Martin Bredthauer wrote:

> [...]
>seddel. Endnu engang er det lykkedes M$ at betale sig ud af en truende
>retsag og samtidigt få presset deres teknologi ind i tidl. lukket land.

Du ved jo at guldægget ikke må røres, desuden gør de det for vores eget
bedste!

Live long and prosper...
Peter Jespersen, member of Team OS/2 Denmark, Linux User #148303
flywheel@illogical.dk
http://www.illogical.dk
Women, we can't live with them - and they can't pee standing up!

Fra : Morten Lind

Dato : 02-06-03 18:41

Peter Jespersen <flywheel@illogical.dk> wrote:

> [...]
> flywheel@illogical.dk
> http://www.illogical.dk
> Women, we can't live with them - and they can't pee standing up!

[hæ, hæ...]
M.
--
[2000]..hverken enten eller, blot både og...(ML)