Ekstern mus til bærbar.
Fra : Anders Petersen

Dato : 10-06-03 19:33

Jeg har lige købt en bærbar computer med integreret touchpad, men jeg vil
godt have tilsluttet en anden mus da de er langt lettere at bruge. Jeg har
en logitech optisk mus og den tilsluttede jeg og den fungerede også fint da
jeg kørte Win XP Home, men nu har jeg så installeret XP Pro og Service pack
1 og nu kan jeg ik få den til at virke.
Jeg har søgt på ny hardware og den finder intet, jeg har installeret
musedriveren men det hjælper heller ikke.

Er der nogle som ved hvordan jeg kan få en mus til at fungere ???

Venlig hilsen Anders Petersen

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 10-06-03 20:13

"Anders Petersen" <arsin@pc.dk> wrote in message
> [...]
> musedriveren men det hjælper heller ikke.
>
> Er der nogle som ved hvordan jeg kan få en mus til at fungere ???

Det lyder som et sært tilfælde...

Prøv at fjern alt hvad der har med USB at gøre i device manager.. og
genstart derefter maskinen

Fra : Anders Petersen

Dato : 11-06-03 01:28

Dit tip virkede. Jeg fjernede alle usb komponenterne og efter en genstart
fandt min computer musen. Det ser ud som om jeg manglede to usb komponenter,
noget med lagerenhed og en anden. Main case det virkede!

Tusind tak for dit svar. Youre the best.

Case closed