IDE I/O kort, eller HD defekt?
Fra : Ivar Madsen

Dato : 09-06-03 10:13

Min far's maskine har en fejl jeg ikke helt kan finde årsagen til
Den siger ved boot chek af HW at den ikke kan finde nogen HD, jeg har
så to gange hivet kabler fra, og rodet, og samlet den igen, og så har
den tilsidst virket igen i nogen tid, og så er det galt igen.
Sidst der var problemmer, så satte jeg et nyt IDE I/O kort i maskinen,
og disablede det der sider i bundkortet, men det virkede ikke
udmilbart, men efter nogen roden, så ville det godt, også med IDE på
bundkortet. Og nu er den så gal igen

Jeg begynder at mistænke HD'en for at være synderen, kan den være det?
selvom maskinen (en HP) siger at det er IDE kortet?

Ivar Madsen

Fra : Henrik Hilskov

Dato : 09-06-03 18:58

tja du kan da prøve du kan evt. få en ca. 650 MB harddisk for 40 kr. ganske
velegnet til test.
Butikken ligger lidt nede af gaden hvor grønttorvet ligger i kbh.