Printer - rense blækprinter....
Fra : Pedersen

Dato : 08-06-03 14:29

Hej Jeg har en Canon BJC 610 printer med 4 separate farvepatroner.

Min sorte farve er pludselig begyndt ikke at virke mere. Tror der er noget
der er stoppet til.

har prøvet at rense printerhoved samt der hvor printerpartonen sættes ind...
med en vatint med noget sprit på... men jeg kan ikke få den til at printe
igen.l.

Nogle som kender en god og effektiv måde ? Eller hvad ka jeg gøre..

Mvh Tim

Fra : danni plougmann

Dato : 08-06-03 16:46

Jeg reddede min udtørret farve patron til min canon bjc 4000, af et godt råd
jeg fik her i gruppen engang.
Ta en underkop og hæld en lille smule sprinklervæske i, sæt patronen i så
kun lige dyserne er dækket til
lad det stå i et døgn og tør derefter dyserne af med et kaffefilter.
held og lykke med det.

/mvh danni plougmann

Fra : Pedersen

Dato : 09-06-03 12:00

Det er vist ikke helt de samme patroner vi kører med.... i din og min
printer....

For der er sådan set ikke så meget at rense på denne printer.... ??

Mvh Tim

Fra : Frank Andersen

Dato : 09-06-03 17:46

On Sun, 8 Jun 2003 15:29:23 +0200, "Pedersen" <t@t.de> wrote:

> [...]
>igen.l.
>
>Nogle som kender en god og effektiv måde ? Eller hvad ka jeg gøre..

Min BJC 6100 gik også død på den sorte farve. Jeg prøvede at rense den, men
det lykkedes ikke. Det eneste, der var at gøre var at købe et nyt
printerhovede. Nu virker den igen.

Mvh. Frank

Fra : Pedersen

Dato : 09-06-03 18:41

Hvad koster sådan et printerhoved og hvor kan det købes. ? Kan man selv
skifte det ?

Mvh Tim